Heinz renunta la McCann Erickson

HJ Heinz UK isi transfera contul de advertising de 12 milioane £ (23.8 milioane $, 17.7milioane €), gestionat pana de curand de catre McCann Erickson, la doar sapte luni de la numirea agentiei, relateaza Warc.

Compania producatoare de hrana mentioneaza "conflicte de interes majore, cauzate de repozitionarea internationala a unui alt business pe care McCann Worldgroup il detine".
Este de asteptat ca biroul din Statele Unite al producatorului de ketchup sa organizeze in cel mai scurt timp un pitch pentru realocarea sarcinilor de advertising. Inca nu se stie daca agentia M&C Saatchi, care a castigat anul trecut brandul Amoy al Heinz va mai fi invitata sa participe la acest pitch.
Suzanne Douglas, marketing director al Heinz UK a declarat ca decizia cu privire la McCann nu este doar o reflectie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related