Codruț Baciu: Îi iau în calcul pe toți și votez cu cel mai puțin bubos

Codruț Baciu: Îi iau în calcul pe toți și votez cu cel mai puțin bubos

Cea mai importantă temă a acestei campanii a fost căutarea, identificarea, delimitarea, redefinirea "răului mai mic". Și pentru că încă nu s-au stabilit parametrii microscopului imaginar care ar putea să ajute în clarificarea acestei dileme, trecem la o nouă categorie, propusă de Codruț Baciu, Fondator Nerds & Words: "mai puțin buboșii". Vorbim cu Codruț despre campania pentru prezidențiale și numărăm arhetipurile și simbolurile aruncate în luptă. 

"Interesant că sunt cam toate la fel de data asta. Obsesia pentru tricolor și cruci. De fapt, toți au impresia că joacă la sigur, că nu dai greș cu astea, semn că au început să asculte de consultanți. Iar consultanții lucrează și ei cu materialul clientului", spune Codruț. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Nerds & Words

Nerds & Words este o agenție de conținut scris. A apărut la final de 2017, și-a făcut echipa în 2018, s-a împrietenit cu primii clienți mari în 2019. Și de-atunci tot crește. Suntem generația... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related