Corporate blogging: moft sau PR standard?

O masa rotunda despre corporate blogging a avut loc astazi in cadrul conferintei cu participare internationala "Fundamentele Comunicarii Organizationale : Tendinte Actuale", organizata de departamentul de Comunicare si Relatii Publice al Facultatii de Litere, in colaborare cu Centrul de Studii Media si Noi Tehnologii de Comunicare, din cadrul Facultatii de Sociologie. Conferinta a cuprins patru sesiuni paralele, in care s-a discutat despre cultura si comunicare organizationala, comunicare interna, cultura organizatiilor media, reputatie corporativa, responsabilitate sociala. Pentru a completa dezbaterile si pentru a apropia dimensiunea stiintfica de latura practica a comunicarii organizationale, conferinta a cuprins si o discutie despre blogul corporativ.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Mirona Iliescu
acum 17 ani
Urma sa fac si o prezentare, alaturi de Ionut, insa am preferat cu totii sa ne axam pe dezbatere, fiind un panel atat de generos. Totusi, am publicat prezentarea mea despre corporate blogging si va invit sa o frunzariti: http://www.catchingstories.com/TheCorporateBlog02jun07.pdf.


Branded


Related