Agențiile Publicis și Digitas România au obținut joi seara, la gala de decernare a premiilor Golden Drum 2024 de la Portoroz, trei trofee Gold, un trofeu de Finalist și zece nominalizări cu campaniile dezvoltate pentru Rețeaua de Sănătate Regina Maria și Storia.ro (Grupul OLX). Campaniile premiate sunt: Music To My Brain cu două trofee de aur la secțiunea Omni-Channel, categoriile Direct si Health Services și T.R.A.I. - Welcome to the new standard of living, cu un trofeu de aur la secțiunea Creative Business Excellence, categoria Innovative use of Technology.
Pornind de la ideea că pacienții care pot auzi muzică în sunetele unui aparat medical sunt mai puțin predispuși să facă un atac de panică, Publicis și Digitas România au creat pentru Rețeaua de Sănătate Regina Maria Music To My Brain - melodia care vine să pregătească modul în care creierul percepe zgomotele unui RMN și să ajute la reducerea nivelului de anxietate din timpul investigației. Melodia poate fi ascultată pe Spotify, Apple music, Youtube, Deezer, Amazon music, dar și în Call Centerul Regina Maria, în toate sălile de așteptare de la Imagistică din toate clinicile și spitalele Rețelei de Sănătate Regina Maria.
În ciuda faptului că RMN-ul este o procedură medicală subvenționată de stat, România este pe ultimele locuri din Europa la accesarea acesteia. În ultimul an, mai mult de 5.400 de pacienți au refuzat RMN-ul dintr-un singur motiv: anxietatea.
"Ne-am dorit de foarte mult timp să dezvoltăm o campanie care să ajute oamenii să își depășească barierele și să ajungă la medic. Așa că suntem fericiți că am contribuit alături de echipa extinsă Regina Maria, Publicis, Digitas și Publicis Relations la implementarea unui tool audio ce reduce anxietatea pacienților care se pregătesc de RMN. Mulțumesc tuturor celor care au crezut în această campanie, mulțumim Golden Drum!", Adina Albu, Senior Client Lead – Publicis România.
Cât privește T.R.A.I by Storia.ro, trofeul de aur de la Golden Drum 2024 se alătură celor 22 de premii obținute deja la festivalurile Effie Awards Europe, Effie Awards România, Internetics, Webstock, IAB Mixx, PR Award, Sabre PR. La începutul acestui an, Effie Awards Europe și Kantar au publicat "The secrets behind ideas that work", în care indicele T.R.A.I. a fost menționat că fiind unul dintre cele mai creative proiecte din ultimii ani. În realizarea cercetării, Kantar a evaluat inovațiile aduse de campaniile premiate la Effie Awards Europe din ultimii doi ani.
T.R.A.I. by Storia este indexul care le permite românilor să consulte nivelul de trai/bunăstare din cartierele din România, înainte de orice achiziție sau închiriere. Contextul creării acestui index a fost reprezentat de faptul că 80% din români își regretă achizițiile imobiliare datorită lipsei de informație. Felul în care te simți în viitorul tău cartier este definit complet atunci când faci drumuri, când îți cunoști vecinii, când respiri aerul, când constați dacă e liniște în jurul tău. Această informație nu era până acum accesibilă cumpărătorilor înainte de achiziție. Indexul T.R.A.I. îți relevă cum trăiești, prin date actualizate lunar, într-un algoritm de bunăstare. De la lansare și până acum, peste 1 milion de oameni au accesat platforma.
"Anul acesta la Golden Drum, T.R.A.I. a adăugat încă un premiu în portofoliu, de data aceasta la categoria “Innovative use of Technology”. Al 23-lea premiu din ultimii doi ani. Al doilea aur pe scenele internaționale în categoria Inovație. Alături de Monica Dudău, Senior Marketing Manager Storia & OLX Real Estate, suntem recunoscători, uimiți, bucuroși și deja motivați să ridicăm și mai tare standardele inovației, și să creștem relevanța socială a lui T.R.A.I. în 2025.", Alexandra Trofin, Associate Managing Director – Digitas România.
Publicis România este agenția din regiune cel mai bine clasată în Effie Global Index, regăsindu-se pe locul al 3-lea la nivel european și pe locul al 20-lea în lume. Publicis a fost, de asemenea, desemnată, pentru al doilea an consecutiv, Agenția Anului la Gala de Premiere Internetics 2023, singurul festival cu juriu format majoritar din clienți, care premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online.
Digitas România – The Networked Experience Agency, parte a Publicis Groupe România, a fost înființată în 2020 ca o structură unică de servicii, cu o abordare completă și inovatoare în marketingul digital și comunicare. Agenția oferă o gamă largă de servicii, de la campanii multi-platformă sau omnichannel, la experiențe de brand, marketing social, date și CRM.