- Recomandările prietenilor generează vânzări de până la 4 ori mai eficiente decât publicitatea tradițională;
- BUZZStore, de la lansarea sa în 2013, a transformat recomandările autentice în povești de succes pentru branduri;
- Campaniile de Ratings & Reviews au crescut numărul recenziilor autentice de până la 20 de ori, îmbunătățind ratingurile produselor.
Te-ai gândit vreodată că atunci când recomanzi prietenilor un produs nou, devii influencer? Fără să-ți dai seama, ai puterea să influențezi alegerile celor din jurul tău. Exact asta face BUZZStore de la lansarea sa în 2013: transformă recomandările autentice în povești de succes. Cu o comunitate de peste 60.000 de micro și nano influenceri din România și Bulgaria, BUZZStore a dovedit că nu e nevoie să fii o vedetă pe Instagram pentru a avea impact.
„Tot mai mulți români îmbrățișează rolul de influenceri, chiar dacă nu sunt persoane publice sau nu au mii de urmăritori. Cum reușesc? Prin împărtășirea experiențelor personale cu produsele și serviciile pe care le folosesc pe conturile lor de socializare. Atunci când cineva postează despre o cremă preferată sau un restaurant descoperit recent, nu doar că își ajută prietenii să facă alegeri mai bune, dar contribuie și la creșterea vânzărilor brandului respectiv. Această metodă de marketing poate crește vânzările de până la 4 ori mai eficient decât strategiile tradiționale, conform studiilor recente.”, afirmă Adelina Pasat, Co-fondator și Managing Director al BUZZStore România și Bulgaria.
Și asta nu e tot. Studiile arată că investiția în recomandările prietenilor poate crește rata vânzărilor cu până la 10%. Nu e de mirare că majoritatea companiilor care vor să rămână aproape de consumatorii lor nu pot ignora puterea social media și a influencer marketingului. Un brand mai mic, dar activ pe rețelele de socializare, poate chiar să își dubleze vânzările dacă folosește această strategie.
Inovație în Social Media cu MegaBUZZ
Mai nou, brandurile au un nou canal media pe care sa difuzeze mesajele către potențialii consumatori. Cu ajutorul serviciului MegaBUZZ de la BUZZStore, sute de consumatori obișnuiți sau influenceri, distribuie mesajul de brand în Social Media. Astfel, într-un veritabil flashmob, sute de BUZZeri postează în aceeași zi și la aceeași oră același mesaj, foto sau video, toate pentru a promova un proiect la care aderă. În vara aceasta, cu ajutorul MegaBUZZ branduri din industrii precum beauty, FMCG sau dermatocosmetice au implicat peste 2.000 de BUZZeri, care au creat peste 2.250 de postări, generând 1.2 milioane de impresii. Impresionant, nu?
BUZZBox – Discovery box-ul pentru influenceri
Guess what! Vara aceasta, BUZZStore a lansat două ediții incendiare BUZZBox, un concept care a captat atenția creatorilor de conținut din România. Singurul discovery box periodic din Romania le oferă influencerilor ocazia de a testa cele mai noi produse și de a-și împărtăși experiențele cu comunitățile lor. Printre cele mai apreciate noutăți din această vară s-au numărat gelul de duș cu ulei de monoi de la Yves Rocher, gama de protecție solară de la Elmiplant sau biscuiții fără zahar cu aromă de cocos de la Gerble. Postările și recenziile pozitive au curs pe platforma de recenzii buzzbox.ro si pe rețelele de socializare, iar entuziasmul BUZZerilor a fost contagios!
Ratings & Reviews fără tabu-uri
Nu doar că BUZZerii testează produse, dar ei contribuie și la creșterea recenziilor online. Prin campaniile de Ratings & Reviews, BUZZStore a reușit să crească numărul de recenzii autentice de până la 20 de ori. Un exemplu de succes din această vară este campania pentru jucăriile și accesoriile Play de la Durex, unde BUZZerii au scris aproape 100 de recenzii, iar ratingul pe eMag.ro a crescut considerabil, de la 3.26 la 4.16.
Lansată în 2013, BUZZStore a derulat de-a lungul anilor peste 200 de proiecte în România și Bulgaria pentru branduri locale și internaționale din domenii precum FMCG, farma, beauty, luxury, retail, IT&C. Fiind prima agenție de comunicare WOM și Microinfluencer din România și Bulgaria, BUZZStore deține cea mai mare comunitate de micro și nano influenceri, contribuind la transformarea aprecierilor online în recomandări autentice și vânzări tangibile prin campanii ce produc BUZZ autentic.