Interviu cu Marcel Straut, Director General, Starlink
Starlink a crescut la sanul Leo Burnett. A venit momentul sa incerce sa lucreze pe conturi proprii. Mai creativa si mai prospera, in continua crestere, asa cum spune Marcel Straut, directorul general al Starlink, agentia propune o abordare complexa a serviciilor pe care le poate oferi clientilor. Iar, daca e sa ne luam dupa declaratia lui Bogdan Naumovici, cum ca, anul viitor, din grupul Leo Burnett, doar Starlink va participa la Ad'Or, merita sa aruncam un ochi pe planurile de dezvoltare ale companiei.
IQads:Care este noua strategie de dezvoltare a Starlink Group?
Marcel Straut: Starlink este deja un grup integrat de comunicare. Prin asta intelegem ca, pe langa faptul ca avem dezvoltate echipe de specialisti foarte buni pe diverse domenii de comunicare (communication planning, media clasica, creatie, PR, productie, shopper marketing si strategic planning), toate aceste grupuri interactioneaza intre ele pentru a dezvolta o strategie de comunicare adecvata brandului, obiectivelor de business, competitiei si bugetului clientului. Activitatile se desfasoara unitar, sub aceeasi strategie de comunicare, ajutandu-se si punandu-se in valoare una pe alta. Comunicarea integrata se diferentiaza de activitatile de comunicare izolate prin faptul ca este mult mai coerenta si eficienta, mai cost-efective, creand mult mai bine circumstantele memorabilitatii.