Cristina Bazavan: Simt că oamenii sunt tot mai alienați emoțional de avalanșa de știri zilnice și își caută refugii informaționale în care să primească puțin bine

Cristina Bazavan: Simt că oamenii sunt tot mai alienați emoțional de avalanșa de știri zilnice și își caută refugii informaționale în care să primească puțin bine

Printre "click aici" și "nu o să îți vină să crezi", reel-uri despre nimic care creează dependență, titluri apocaliptice și anunțuri despre posibile sfârșituri ale lumii așa cum o știm, se mai găsesc, în online-ul din România, și spații media de refugiu. Unul dintre ele este Urban.ro, creat de Cristina Bazavan, care sărbătorește zilele acestea 5 ani de la lansare. Cristina Bazavan scrie despre cultură și artă de 25 de ani. Pe blogul ei, în publicațiile pe care le-a coordonat, în Social Media.

Când a gândit conceptul Urban.ro, Cristina a plecat de la o deviză după care se conduce și în viață: “Fiecare zi în care învățăm ceva e o zi bună”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related