Intr-un demers de succes, The Adgency improspateazã imaginea Montero Soft, companie de productie software. Noul brand se numeste PharmEc Software, si se adreseazã unei palete mult mai largi de clienti, depãsind bariera aplicatiilor de gestiune farmaceuticã - chiar dacã, intr-un fel, numele mai aminteste incã de farmacii.
"Dezvoltarea companiei in decursul ultimilor ani si maturizarea la care am ajuns au impus prezentei noastre pe piatã o identitate nouã, un "aer" bun, contemporan. Aveam nevoie de coerentã si versatilitate in ceea ce priveste ilustrarea si desfacerea pe piatã a mãrcilor noastre, voiam sã accentuãm metoda si experienta acumulatã... Era evident cã ca nu mai puteam face anumite lucruri asa cum le facusem pana atunci, adicã dezvoltandu-le in-house", spune Rares Tudorache, Director General, Montero Soft.
The Adgency face farmece pentru Montero Soft
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: