Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Agenția de comunicare integrată full service, Saatchi & Saatchi, semnează noua campanie de comunicare Unibet avându-l ca ambasador pe Cosmin Natanticu. Această campanie marchează o nouă etapă în comunicarea brandului, continuând să își respecte promisiunea „de la jucători, pentru jucători”, aducând în prim-plan umorul și autenticitatea comediantului român.

În campaniile precedente, Unibet a prezentat un grup de cinci prieteni, fiecare jucător promovând un produs specific din oferta brandului, consolidând astfel ideea că Unibet este construit pentru pasionații de sport, de către pasionați de sport. Noul capitol adus de această campanie îl introduce pe Cosmin Natanticu, care, în ciuda carierei sale de succes, se află în rolul unui necunoscător al produselor Unibet. Astfel, personajul său, învățând de la ceilalți jucători, devine o modalitate ideală de a comunica beneficiile și oferta variată a brandului într-o manieră originală și plină de haz.

 

De ce este Cosmin Natanticu potrivit pentru brandul Unibet

Cosmin Natanticu reprezintă o alegere naturală pentru noua campanie Unibet datorită personalității sale deschise și umorului său accesibil, care rezonează puternic cu publicul larg. Stilul său comic autentic, bazat pe autoironie și observații sociale, îl face un personaj ușor de îndrăgit și creează o legătură directă cu cei care doresc să descopere pariurile sportive într-un mod relaxat și prietenos. Prin combinația dintre carisma sa și povestea de "novice" care învață alături de un grup de prieteni, Natanticu simbolizează perfect abordarea Unibet: simplu, premium accesibil și de încredere, pentru oricine vrea să exploreze lumea sporturilor și pariurilor într-un cadru amuzant și lipsit de presiune.

„Mă bucur mult să fac parte din această campanie. În mod ironic, rolul meu de necunoscător în pariuri reflectă realitatea – nu sunt expert în acest domeniu, dar tocmai asta m-a atras. E un proiect unde umorul și curiozitatea se întâlnesc, iar publicul se poate regăsi în povestea mea de a descoperi pariurile sportive într-un mod relaxat. Plus, am avut ocazia să învăț ceva nou alături de un grup de prieteni faini!”, a declarat Cosmin Natanticu.

Sintagma „Recomandat de jucători, nu de influenceri” își are originea tocmai în calitatea produselor pe care Unibet le pune la dispoziție celor peste 30 de milioane de utilizatori la nivel global. Această popularitate validează poziționarea premium accesibil, prin prisma numeroaselor beneficii pe care Unibet le aduce jucătorilor săi. Fie că vorbim de cote mărite și pariuri live direct din stream în platforma de pariuri sportive sau de numărul jocurilor exclusive și retrageri ultra rapide în online casino sau noile aplicații îmbunătățite, aceste beneficii vin recomandate de cei mai în măsură să o facă - gașca de jucători Unibet.

“Am vrut să prezentăm gașca de jucători Unibet într-o lumină mai naturală și relatable. Sunt abordabili, gata oricând să-ți ofere tips & tricks atunci când ai dubii sau nu știi ce să faci. Ei știu cel mai bine, jucătorii, nu influencerii.”, a declarat Ionuț Pasolea, Senior Copywriter Saatchi Creative Hub.

 

Unibet: De la jucători, pentru jucători

Unibet face parte din Kindred Group, unul dintre cei mai mari operatori de jocuri de noroc online din lume, oferind o gamă largă de pariuri sportive, jocuri de cazino, bingo și poker. Fondat în 1997 de Anders Ström, Unibet a pornit de la dorința de a ajuta alți pasionați de sport să efectueze pariuri mai informate. Printr-o înțelegere profundă a nevoilor jucătorilor și un set de tool-uri bine puse la punct în acest sens, Unibet își menține poziția de lider global, oferind o experiență superioară utilizatorilor.

Noua campanie reprezintă o oportunitate pentru publicul larg de a redescoperi brandul printr-o lentilă proaspătă, unde umorul și dorința de entertainment se îmbină armonios, oferind un mix captivant de divertisment și informație.

Ne-am dorit să aducem un element nou în campania noastră și cine ar fi fost mai potrivit decât Cosmin Natanticu? El reușește să transmită o energie fresh și să creeze o conexiune autentică cu publicul, subliniind angajamentul nostru de a oferi o experiență premium accesibilă, în care orice jucător, indiferent de nivelul său de cunoștințe se poate distra și învăța în același timp să joace într-un mod amuzant, captivant, dar și responsabil punându-se în pielea oricui vrea să învețe despre pariuri într-un mod amuzant și captivant,” a declarat Bogdan Sonea, Marketing Manager Unibet Romania.

 

Credits:

Echipa Unibet:

Lucian Prisecaru – General Manager, Unibet & Vlad Cazino Romania
Bogdan Sonea – Marketing Manager, Unibet & Vlad Cazino Romania
Andreas Nichilciuc – Country Manager, Unibet Romania
Camelia Dumitru – Digital Business Development Manager, Unibet & Vlad Cazino Romania

Echipa Saatchi & Saatchi:
Vlad Petre – Managing Director
Laura Belc – Executive Creative Director
Laurențiu Semeniuc – Head of Strategy
Ionuț Pasolea – Senior Copywriter
Cristina Choleva– Senior Art Director
Matei Popescu – Junior Copywriter
Ana Neamțu – Junior Art Director
Liviu Baciu – Senior Account Manager

Saatchi & Saatchi este o agenție de comunicare integrată full service, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related