Touch Communication este membru al Institutului de Marketing Direct din Londra

Touch Communication a devenit membru cu drepturi depline al Institutului de Marketing Direct (www.theidm.co.uk) din Londra, informeaza un comunicat al agentiei.

Acreditarea a fost realizata luna trecuta de catre Comitetul IDM pentru Standarde Profesionale dupa evaluarea performantei companiei si a experientei echipei din punct de vedere al cursurilor, calificarilor si training-urilor pe care aceasta le-a urmat.

"Accesul la informatie specializata din intreaga lume este cel mai important beneficiu pe care l-am obtinut. Numai asa poti juca in liga mare", a declarat Andreea Idriceanu, Managing Director Touch Communication.
Institutul din Londra este recunoscut drept autoritate care stabileste standardele globale de profesionalism si buna practica in marketing direct si, totodata, drept centru de perfectionare care ofera cursuri, diplome si certificari in domeniu. Romania mai este reprezentata in IDM, pe langa Touch Communication, de Starcom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related