Peter Conrads: Scopul este să hrănești sufletul, să-ți cultivi grădinile interioare, să-ți regăsești sinele și să te distrezi

Peter Conrads: Scopul este să hrănești sufletul, să-ți cultivi grădinile interioare, să-ți regăsești sinele și să te distrezi

Peter Conrads este un optimist profesionist. Este fondatorul Slow, o inițiativă care presupune o regândire colectivă a modului în care trăim și interacționăm prin practici durabile, cum ar fi agricultura regenerativă și reutilizarea adaptivă. Cu experiență în economie și matematică, Peter și-a început cariera în consultanță, concentrându-se în cele din urmă pe consultanță strategică în sectorul public și investiții bazate pe durabilitate.

"Cred că trăim într-un mediu de decadență romană târzie, care duce la declinul societăților și în cele din urmă la revoluție. Suntem prea saturați...", spune Peter. 

Peter este invitat la Unfinished, care are loc la București între 27 și 29 septembrie.  Tema festivalului de anul acesta este Praxis: conectarea teoriei cu practica. Singura modalitate de a participa la festival este prin completarea unei aplicații și a unui proces de selecție efectuat de organizatori.

Vorbim cu Peter Conrads în rândurile următoare despre prezentul tulburat și responsabilitatea viitorului, despre temeri, speranțe și nevoia de optimism pragmatic. 

 

Despre tine: ce e cel mai important de știut?

Că sunt încă "neterminat", dornic și curios, umblând prin lume cu ochi de copil.

 

Momente cheie în devenirea ta

Atunci când a fost mai greu, înfrângerile mici și mari, dar și victoriile importante - în viață, afaceri, sport. 

 

Dacă viața ta ar fi împărțită în capitole

Preludiu sau primii pași în viață: armată, studii, primele afaceri, New York. 

Interludiu: business matur, consultanță, dezvoltare. 

Postludiu: Ospitalitate. Business angel

 

Cum s-a schimbat perspectiva asupra rolului tău

M-am plictisit când businessul a evoluat, așa că am vândut. Experiența de bază a fost dezvoltarea businessului, dar a fi pregătit în a face greșeli și a-ți asuma riscuri și a învăța din toate astea e și mai important. 

 

Inițiativa Slow 

Slow este o colaborare bazată pe idei comunitare, condusă de temele esențiale ale societății: cum vrem să trăim, care este impactul acțiunilor noastre, cu cine dorim să petrecem timp, cum vrem  să îmbătrânim, ce putem da  înapoi oamenilor, societății.

 

Ideea

Întotdeauna mi-a plăcut să am grijă de un bar, de un hotel. Poate din cauză că am niște gene ale ospitalității foarte puternice...

 

Misiunea

Să creăm locuri sigure, oaze în care oamenii pot interacționa. Scopul este să hrănești sufletul, să-ți cultivi grădinile interioare, să-ți regăsești sinele și să te distrezi.

 

Unfinished. Gânduri & așteptări

Nu am nicio așteptare! Vreau să văd, să vorbesc, să interacționez cu oameni, sunt curios și deschis în legătură cu tot. 

L-am întâlnit pe Cristian acum 10 ani în LA și ne-am plăcut instant, avem multe în comun, împărtășim aceleași valori. 

 

#Praxis

Iubesc conceptul ăsta de Praxis, cred că e unul dintre cele mai subestimate, nu pot decât să încurajez pe cât mai mulți să atingă praxis și să de a face efortul de a construi, chiar dacă nu e un drum ușor. 

Merg pe motocicletă și fostul meu instructor mi-a spus rundă după rundă pe pista de curse: pentru a obține un adevărat echilibru ochi, minte, corp, o coordonare complet aliniată, ai nevoie de 1500 de repetări. Asta înseamnă praxis.

 

Cele mai mari provocări ale societății în 2024

Nu mai facem eforturi, nu ne mai asumăm responsabilități, nu mai susținem idealuri, trăim într-un mediu de decadență romană târzie, care duce la declinul societăților și în cele din urmă la revoluție. Suntem prea saturați...

 

Temeri

Preocupările mele țin mai ales de stagnarea voinței politice, șocul oamenilor și frica de schimbare, saturația generală...

 

Cum îți cultivi optimismul

Haha, creându-mi propria lume mică. Și continuând să fiu un optimist profesionist. 

 

Un nume pentru perioada pe care o trăim

Vremea decadenței.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related