Interviu cu Crina Bibicu, Client Service Director, Brand Connection
Ca mediator intre client si agentie, directorul de client service are un rol ingrat - trebuie sa multumeasca pe toata lumea. Dupa ce a acumulat experienta ca media planner si om de marketing, acum se simte in largul ei alaturi de client, la Brand Connection.
IQads: Dupa cati ani in media ai ajuns la functia de Client Service Director? Prin ce alte experiente de comunicare ai trecut inainte de job-ul asta?
Crina Bibicu: Am inceput o cariera in media in 1998, ca junior la Initiative Media. Am crescut, m-am facut media planner, apoi media strategy manager. La nivelul la care ajunsesem atunci, in 2004, am facut pasul catre client si am ajuns in departamentul de marketing al unei companii din domeniul bancar, unde m-am ocupat de publicitate si promovare. Iar acum pot sa spun clar ca experienta la client e extrem de utila pentru orice om de agentie. Am dobandit o perspectiva noua asupra relatiei agentie - client si abia acum pot sa joc, cu adevarat, in aceeasi echipa cu clientul. Asta fac acum la Brand Connection, agentie de media orientata in principal catre clienti agentii creative, dar care are in portofoliu si clienti directi, membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative si Lowe PR. Ca sa dau un raspuns complet la intrebarea ta - am ajuns Client Service Director dupa 6 ani in media si aproape 2 ani de marketing la client.