Project Agora și Taboola au lansat programul global Taboola PRO pe piața din România. Project Agora și Taboola, care au un parteneriat exclusiv în România și în alte 21 de piețe, lansează programul de certificare Taboola PRO pentru agenții și advertiseri.
OMD România a finalizat cu succes programul, asigurând certificarea pentru întreaga echipă de digital. De asemenea, echipa Taboola s-a deplasat în România exclusiv în acest scop, pentru a lansa împreună Taboola PRO în România alături de echipa Project Agora.
Taboola PRO este un program global de training pentru partenerii premium. Acesta este conceput pentru a oferi agențiilor de publicitate o prezentare completă a platformei și a produselor sale, precum și cele mai bune practici pentru campanii de succes în Taboola. La finalul trainingului, participanții susțin un examen care le testează cunoștințele, astfel încât atât ei, cât și agenția, să poată obține certificarea Taboola PRO.
Lucian Enculescu, Head of Digital OMD România, a declarat: "Suntem încântați că am fost aleși să participăm la programul Taboola Pro. Prin intermediul prezentărilor complexe, echipa a dobândit o înțelegere completă a potențialului Native Advertising prin Taboola. Taboola este în acest moment o platformă competitivă cu Google și Meta, oferind capacități comparabile de acoperire și targetare, toate acestea oferind în același timp o experiență de utilizare cu adevărat nativă în rețeaua extinsă de publisheri Taboola, atât în România, cât și la nivel global."
Simona Otel, Senior Sales Manager al Project Agora, a adăugat: "Taboola Pro devine un instrument suplimentar prin care Project Agora promovează soluțiile de publicitate Taboola în beneficiul atât al advertiserilor, cât și al publisherilor. Acest program devine acum un instrument care vine în completarea și consolidarea parteneriatelor noastre cu agențiile media."