Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România, a sărbătorit recent împlinirea unui an de parteneriat de succes cu IULIUS, operatorul reţelei naţionale Iulius Mall şi unul dintre cei mai mari dezvoltatori de proiecte mixed-use din ţară. O colaborare care a demonstrat că digitalul și fizicul se pot îmbina perfect pentru a crea experiențe unice. Împreună au construit o prezență online puternică pentru proprietăţile IULIUS, atrăgând un număr tot mai mare de vizitatori.
Digitalul a întâlnit retailul: Parteneriat de succes
Parteneriatul dintre Canopy și IULIUS a demarat în septembrie 2023, ca urmare a unor sesiuni de training. Canopy a fost ales ca partener de încredere pentru a oferi consultanță și pentru a implementa soluții de marketing online adaptate nevoilor specifice ale fiecărui shopping center.
Lucian Boz, Digital Marketing Manager la IULIUS:
"Ne-am dorit să livrăm cele mai bune rezultate și să aducem informațiile despre evenimentele și noutățile noastre comunităților din orașele în care activăm, folosind un limbaj cât mai apropiat de acestea. Parteneriatul cu Canopy a fost exact ceea ce căutam. După un an de colaborare, pot spune cu încredere că am creat o legătură foarte strânsă și rezonăm foarte mult cu echipa lor. Și noi avem o echipă tânără și dinamică, foarte asemănătoare cu a celor de la Canopy, ceea ce face ca interacțiunile și schimbul de idei să fie naturale și eficiente. Ne place foarte mult că feedback-ul este mereu prompt și că se simte o reală preocupare pentru succesul campaniilor noastre."
Pe parcursul acestui an, Canopy a dezvoltat, implementat, asistat și optimizat strategii de Pay Per Click care au pus accentul pe creșterea gradului de notorietate, precum și a traficului în proiectele IULIUS. Printr-o abordare flexibilă și inovatoare, Canopy a asigurat implementarea eficientă a soluțiilor necesare pentru succesul campaniilor.
Mădălina Morărescu, Senior PPC Specialist la Canopy:
"Am construit o relație de încredere și respect reciproc încă de la început. Această atmosferă pozitivă a fost esențială pentru succesul colaborării noastre. Am lucrat umăr la umăr cu echipele dedicate de la fiecare mall, pentru a ne asigura că fiecare decizie luată este bine fundamentată și orientată spre obținerea celor mai bune rezultate."
Succesul acestei colaborări se datorează în primul rând unei echipe unite, formată din specialiști în marketing digital din ambele companii, care au lucrat și lucrează îndeaproape, comunicând transparent și adaptându-se constant la un mediu digital în continuă schimbare. Pe lângă expertiza oferită, Canopy s-a asigurat că specialiștii de digital marketing de la IULIUS primesc tot suportul necesar în implementarea corectă și eficientă a campaniilor în platformele de reclame.
Lorena Lădar, Digital Marketing Specialist la Iulius Mall Cluj:
Consider că echipa noastră internă de marketing este una deja matură, performantă. Cu toate acestea, pentru că suntem un brand a cărui activitate se desfășoară preponderent offline, pe zona de PPC simțeam că este întotdeauna loc de evoluţie. Iar acest parteneriat a reușit exact asta. Pe fetele de la Canopy le-am perceput mereu ca pe un… să spunem, frate mai mare. Persoana pe care o suni mereu când ai o problemă și știi că o va rezolva. Și chiar așa s-a întâmplat. Alături de ele am lucrat la optimizarea campaniilor, idei de targetare, creionarea strategiilor de promovare sau alegerea mixului de canale. Totodată, ne-au ajutat să fim mereu up to date cu noile tendințe și modificări care, după cum știm, apar constant în lumea digitalului.
Canopy rescrie regulile marketingului digital în retail alături de IULIUS
Printre cele mai remarcabile campanii online realizate se numără „Merită văzut împreună” - EURO24, o campanie de comunicare de amploare, desfășurată în timpul Campionatului European de Fotbal. În această perioadă, mallurile Iulius au difuzat meciurile pe ecrane mari, amplasate în zone special amenajate, atrăgând, astfel, un public numeros și divers.
Alte campanii de succes, precum Tombole, Buy&Get, Winter Sale, inclusiv Black Friday, au beneficiat de o strategie precisă de targetare și optimizare. Fiecare campanie a fost gândită să îmbine obiectivele comerciale cu nevoile clienților, fie prin oferte atractive, fie prin mesaje care au rezonat cu publicul țintă. Canopy a oferit asistență constantă în implementarea campaniilor, monitorizând performanțele și ajustând în timp real strategiile pentru a maximiza rezultatele. Toate aceste eforturi au fost susținute de o analiză riguroasă a datelor și de o colaborare strânsă cu echipa IULIUS pentru a înțelege mai bine comportamentul publicului.
Beatrice Păun, Team Leader Canopy:
Optimizarea continuă a campaniilor Pay Per Click este esențială în buna funcționare a acestora. Tocmai de aceea, echipa noastră a furnizat sugestii periodice de îmbunătățire, fie că a fost vorba de modificări în setările campaniilor, revizuirea targetării demografice, sau testarea de noi formate creative.
Unul dintre proiectele importante pe care Canopy și IULIUS îl desfășoară în prezent este promovarea online a ecranului LED outdoor de mari dimensiuni Samsung, instalat recent la intrarea principală a Iulius Mall Cluj. Acesta este unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa, de 203 mp, şi face parte dintr-o inițiativă care vizează redefinirea experienței vizuale în publicitate, oferind o modalitate captivantă și modernă de a ajunge la publicul larg. Panoul utilizează tehnologie de ultimă generație pentru a crea mesaje dinamice și personalizate, aducând un plus de valoare în campaniile de promovare.
Direcții pentru viitor
Privind spre viitor, colaborarea dintre Canopy și IULIUS va continua să evolueze, punând accentul pe tendințele emergente din marketingul digital.
Cristian Ignat, Founder & CEO Canopy:
Suntem extrem de bucuroși de colaborarea cu Iulius Group, un partener de încredere cu o viziune inovatoare în ceea ce privește experiența consumatorilor, atât în online cât și în offline. În doar un an, am construit împreună campanii de succes, iar perspectiva pentru viitor este promițătoare. Vom continua să explorăm noi oportunități și să oferim soluții tot mai creative și eficiente.
Cu un an de rezultate remarcabile în spate, Canopy priveşte înainte cu încredere, pregătită să continue colaborarea de succes cu IULIUS și să exploreze noi modalități prin care tehnologia digitală și inovația pot îmbunătăți experiența vizitatorilor.
Canopy este o agenție de top în performance marketing, cu peste 8 ani experiență, Google Premier Partner pentru al treilea an consecutiv, care oferă servicii de marketing online cu focus pe rezultate concrete (vânzări) prin: PPC, gestionare social media, SEO, Web Design și Creație. Cu o echipă multidisciplinară de experți, oferim servicii excepționale de marketing de performanță, branding și creație pentru a ne ajuta clienții să-și atingă obiectivele de afaceri.
Compania IULIUS este dezvoltator și operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani. Portofoliul său include peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium). Centrele comerciale sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite. Compania IULIUS deţine şi 15 clădiri de birouri, la Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara, cu o suprafață totală de peste 242.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de companii și unde lucrează peste 27.000 de angajați.