[Obsesii part-time] Ruxandra Nuță: Calatorind, nu doar ca te dezvolți din punct de vedere cultural si informational, ci si spiritual

[Obsesii part-time] Ruxandra Nuță: Calatorind, nu doar ca te dezvolți din punct de vedere cultural si informational, ci si spiritual

Regula numarăul 1 a Ruxandrei Nuță, Digital Director We Are Younger (WAY): să viziteze cât mai multe, în exces! Pasiunea pentru călătorii a început de când era mică și vizita tot felul de locuri noi, alături de părinții ei. Pentru ea, călătoriile sunt o formă de cunoastere și invatare. 

"De la varsta de 20-22 ani am inceput sa descopar lumea si fara parintii mei, dar cu un plan bine organizat, invatat pas cu pas de la ei, cu acelasi scop: de a cunoaste", spune Ruxandra. 

Unde se intersecteaza comunicarea cu explorarea, ce a descoperit in calatoriile ei si cum a influentat-o experienta lor, povesteste Ruxandra în randurile de mai jos:

 

Parcursul tău

Parcursul meu profesional a inceput acum 12 ani, pe vremea cand domeniul de PR imi trezea curiozitatea cel mai tare. Cochetam si cu ideea de Event Planner si m-am apucat de treaba. 2 ani mai tarziu mi-am dat seama ca promovarea incepe sa se indrepte tot mai mult catre digital, catre retelele de social media, ca tot mai multe companii mari sau businessuri locale inteleg ca viitorul este online si am vazut oportunitatea acestei industrii "in the cloud". Stiam ca cel mai mult pot invata intr-o agentie digitala si am depus CV-ul. Am ramas lipita de digital, iar astazi sunt extrem de incantata de aceasta decizie si sunt uimita ca in fiecare azi intalnesc provocari complet diferite.

 

Dincolo de job

Sunt pasionata de lucrurile frumoase, speciale, creative si, chiar daca poate suna neobisnuit, de oameni. Pot spune ca tot ce presupune arta de a călători este marele meu hobby. Pentru ca putem considera acest lucru o adevarata arta, daca aceste calatorii au un scop precis. Scopul meu este sa descopar oameni noi (acum intelegeti pasiunea mea pentru oameni), culturi noi, locuri incarcate de poveste, iar acest lucru este insuflat de parintii mei, inca de la varsta de 10-12 ani.

Primii pasi au fost primele excursii cu parintii, iar explicatiile tatalui meu imi aduceau in fiecare ora, fiecare zi de vizitat informatii extraordinare, care imi trezeau curiozitate pentru mult mai mult, dorinta de a afla, de a cunoaste. De la varsta de 20-22 ani am inceput sa descopar lumea si fara parintii mei, dar cu un plan bine organizat, invatat pas cu pas de la ei, cu acelasi scop: de a cunoaste. 

 

Descoperiri

Am invatat de la oamenii din jurul meu, cum se spune pe la noi "am furat meserie".

Ma bucur de fiecare data cand ajung in locuri noi si descopar atat de multe lucruri minunate. Mi-as dori intr-o zi sa devin consultant de Travel Experiences.

 

Timp & resurse

Dedic calatoriilor cat de mult timp pot. Partile grele nu prea exista, doar cele legate de aspectul financiar. Hobby-ul denumit "calatorii" este uneori cam costisitor.

E important sa existe dorinta de cunoastere si explorare a fiecarui colt al lumii. Regula nr. 1 : sa vizitez cat pot de mult, in exces!

 

Surprize

Suprizele vin intotdeauna de la oameni. Calatorind, nu doar ca te dezvolți din punct de vedere cultural si informational, ci si spiritual cunoscand oameni de poveste, despre care te intrebi cum de mai există in aceasta lume. 

 

Calatoriile & comunicarea

Consider că tot ce facem în această viață are acest numitor comun “comunicarea” și, în special, calatoriile. De fapt, se bazeaza pe acest lucru. Comunicarea din viata de zi cu zi te ajuta la comunicarea de la birou si vice-versa. Orice copy are nevoie de inspiratie, iar eu de fiecare data cand calatoresc imi notez tot felul de idei pentru a le pune in practica în comunicarea pentru clientii agentiei. Experientele din diferite colturi ale lumii ma inspira si ele pentru concepte creative pentru activari. 

Balanta timpului se înclina preponderent pe talerul jobului, insa încerc sa calatoresc cat pot de mult.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


We Are Younger

WE ARE Younger este un STUDIO DE CONSULTANTA DE MARKETING, BRANDING SI DIGITAL COMMUNICATION. Suntem preponderent orientati vizual, suntem atenti (cu „TI” mare la capat) la detalii si avem MARE grija... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related