Raiffeisen Bank România susține #TheAlternativeSchool & Young Lions Digital

Raiffeisen Bank România susține #TheAlternativeSchool & Young Lions Digital

Pentru toți creativii care aspiră la performanțe globale și o experiență unică de studiu și competiție la Cannes Lions, cel mai influent festival de creativitate la nivel global, #TheAlternativeSchool, alături de Raiffeisen Bank România, suporterul competiției Young Lions Digital 2025, anunță bursele #SmartMobile.

Valoarea specializării locale și a săptămânii de festival pe Riviera Franceză, pentru cei calificați la Young Lions Digital este de peste 6000 de Euro. Generațiile alternativilor care, în ultimii 20 de ani, au trăit deja povestea cosmopolită, ar clasa-o, în realitate, la neprețuite. Întrebați-l pe Filip Gonzacenco, unul dintre alumni #TheAlternativeSchool, care, acum 10 ani a reprezentat România la Young Lions și în 2024 a câștigat Aur la Cannes, alături de echipa lui de la Publicis Paris. 

 

Scholarship Alert via Raiffeisen Bank România

Prin câștigarea unui concurs, 8 comunicatori super-talentați (4 echipe) pot accesa gratuit specializările cMBA-ului de la #TheAlternativeSchool – Modulul desfășurat între 11.11-12.12 și a competițiilor asociate, cu finalitate o săptămână la Cannes Lions 2025.

Pentru generațiile fluente în spațiul digital, creativii trebuie să propună o campanie de promovare a aplicației Smart Mobile de la Raiffeisen Bank, cea care îți permite să devii client în mai puțin de 8 minute petrecute exclusiv online.

Aici brieful complet, cu deadline de rezolvare 31 octombrie. Cele 3 soluții vizuale, pdf-ul de maxim 2 pagini și boardul A3 se trimit pe un link de Google Drive, către Andra Serea, Communication Architect, care răspunde și la posibilele întrebări complementare.

Aplicația la bursă se poate face în echipă sau individual. Cei de până în 30 de ani au acces la Modulul #FutureProofCreativity și competițiile preliminare Cannes, cei peste 30 de ani doar la specializările intensive, ce au loc în Noiembrie-Decembrie.

 

Scholarship Roger Hatchuel Academy

Doctoranzii, masteranzii și studenții de până în 25 de ani care vor să participe la acceleratorul de carieră dedicat acestei grupe de vârstă de la Cannes, pot trimite CV-ul și un video de 2 minute cu povestea parcursului lor creativ până la 8 noiembrie. Cele mai bune 8 aplicații îi califică pe autorii lor cu bursă la Modulul #FutureProofCreativity, pe parcursul căruia primesc feedback pe soluții. Cele mai bune 3 se califică în preselecția pentru Cannes. Anul acesta, Eduard Dică, alternativul român calificat la #RHA, a câștigat Silver, primind, dincolo de săptămâna la Cannes, și experiența unei călătorii în Arabia Saudită, alături de echipa lui și restul premiaților.

 

11.11-12.12 #FutureProofCreativity

Limbaje Vizuale Contemporane. AI. Strategie. Branding vizionar.

Câștigătorii burselor #SmartMobile și a celor de la #RHA au acces direct la #FutureProofCreativity by #TheAlternativeSchool. Pentru ceilalți, înscrierile contra cost sunt deschise la acest nou modul intensiv, relevant pentru cultura creativității aliniate la trenduri internaționale, combinat cu lucru pe briefuri reale, cu destinația Cannes 2025 prin Young Lions și Roger Hatchuel Academy.

Speakeri de elită, activi în hub-urile creative din întreaga lume, practicieni premiați și jurați ai marilor competiții de gen, analizează cele mai hot mișcări din marcom-ul contemporan: AI, Design, Film, Strategie, Social Media, arta brandingului, hibridizarea disciplinelor, relevanța SDG Goals.

Vibrație cosmopolită, un regal de informație.

Îndelung premiatul Sonal Dabral, unul dintre cei mai influenți creativi indieni contemporani, Filip Gonzacenco, veteran al TheAlternativeSchool, premiat cu aur la Cannes în 2024 și de regăsit în birourile Publicis Paris, Serena Abi Aad, unul dintre jurații categoriei Film de anul acesta de la Cannes, Marie Claire Maalouf - Edelman - jurată la Dubai Lynx, Davor Bruketa - Bruketa&Žinic&Grey, una dintre cele mai premiate agenții Est Europene la nivel mondial, Sahar Lewenstein - Overwolf, alături de performerii Ana Andrei - Jam Session Agency, Alexandra Alboiu - Digital Star, Diogo Borges – Xelement Saudi Arabia, Kapil Bhimekar - Leo Burnett Dubai, Livia Fericean - Raiffeisen Bank România, Romain Colomer - Create Group, Roxana Andrei - Sector 7, Isabela Brănișteanu - Thinkegic, Philippe Araman – Kypsel Madrid, Nurya Doorenbos - Ogilvy Social.Lab Brussels sunt primii speakeri confirmați. Restul trainerilor vor fi anunțați în curând.

 

 

Când și unde?

31 octombrie: Deadline brief bursă #SmartMobile
8 noiembrie: Deadline aplicație Roger Hatchuel Academy
10 noiembrie: Deadline înscrieri FutureProofCreativity
11.11-12.12: FutureProofCreativity
Lunea și joia | 19:00-21:00 | Zoom
*Prezentări aplicate + 2 workshop-uri
*O întâlnire live

 

Pentru cine?

Brand manageri, creativi, gameri, designeri, oameni din marketing, PR, strategie, indiferent de nivelul de experiență și vârstă. Ce-i ține împreună e pasiunea pentru creativitate declinată în marketing, branding și comunicare în toate interpretările ei.

Pentru cei sub 30 de ani există avantaje: competiția locală Young Lions cu destinația Cannes Lions.

 

Doriana Mărășoiu semnează identitatea vizuală

Vizualul pentru campania Modului #FutureProofCreativity 2024 / ediția de toamnă este realizat de talentata ilustratoare Doriana Mărășoiu, o arhitectă care explorează cu succes teritoriile designului grafic și ale ilustrației, navigând cu mâna sigură între minimalism, jocul de spații pozitive-negative, culori vibrante și metafore vizuale.

 

Extra-info costuri / deadline-uri / limite de vârstă

Sub 30 de ani

#FutureProofCreativity + acces la cele trei briefuri pentru competiția locală Young Lions cu destinație Cannes:

  • 500 € + TVA / echipă de 2 persoane < 30 de ani
  • 250 € + TVA / persoană < 30 de ani
  • 200 € + TVA / persoană < 25 de ani + acces la preselecția pentru Roger Hatchuel Academy

Acces exclusiv la competiții, fără specializarea #FutureProofCreativity

  • Free of charge: Aplicație cu CV + film de 2 minute pentru Roger Hatchuel Academy
  • 400 € + TVA pentru o echipă de 2, cu acces la 3 briefuri de concurs pentru oricare dintre aplicațiile la Young Lions

Peste 30 de ani

Acces la #FutureProofCreativity

  • 1500 € + TVA pentru o echipă de 2 persoane > 30
  • 800 € + TVA pentru participare individuală > 30

Mai multe despre școală, competițiile asociate și parcursul de trainer al Teodorei Migdalovici, sunt de gasit pe site-ul școlii.
Pentru a fi la curent cu noutățile, urmăriți paginile de social media #TheAlternativeSchool.

Contact: Andra Serea, Communication Architect : [email protected]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related