HOSPICE Casa Speranței: Instalația patului de spital plin cu 550 de urși de pluș, amplasată în Piața Universității, a fost vandalizată. S-au furat sute de ursuleți care spuneau povestea copiilor cu boli incurabile

HOSPICE Casa Speranței: Instalația patului de spital plin cu 550 de urși de pluș, amplasată în Piața Universității, a fost vandalizată. S-au furat sute de ursuleți care spuneau povestea copiilor cu boli incurabile

Instalația-metaforă a patului cu 550 de ursuleți de pluș, amplasată de HOSPICE Casa Speranței la Piața Universității cu scopul de a atrage atenția asupra unor cifre dramatice, a fost vandalizată în cursul serii de 11 septembrie. După ce plexiglass-ul a fost spart, s-au furat de pe patul de spital sute de ursuleți de pluș.

 

O instalație poveste: povestea celor 550 de copii care se luptă pentru un loc în spital

Patul cu ursuleții de pluș a fost transpunerea creativă, neconvențională a unei statistici sumbre: 550 de copii cu boli incurabile și limitatoare de viață se luptă pentru un loc în spital. La nivelul țării noastre, există doar 40 de paturi de paliație pentru cei peste 22.000 de copii diagnosticați cu o boală incurabilă și limitatoare de viață.

Este, cu siguranță, o veste care ne întristează, dar căreia nu îi dăm puterea de a ne demotiva, suntem la fel de pregătiți să ne ducem până la capăt misiunea de a construi Spitalul Speranței pentru acei copii vulnerabili, stigmatizați. Parte din puterea de a trece peste aceasta situație ne vine din experiența de 32 de ani, timp în care am văzut că mereu mai e ceva de făcut, chiar și atunci când lucrurile se prezintă în cea mai fatidică nuanță. Așadar, ne-a fost vandalizată instalația, ne-au fost furați ursuleții, dar nimeni, niciodată nu va putea să ne ia motivația de a fi sprijin, de a oferi speranță”, precizează Mirela Nemțanu, CEO HOSPICE Casa Speranței.

Nu s-a vandalizat o intalație, s-a vandalizat un simbol. Nu au dispărut doar urși de pe pat, au dispărut poveștile copiilor. În perioada următoare, vom face tot posibilul să redăm dreptul copiilor aflați în suferință să-și spună povestea și să fie văzuți”, precizează Tiberiu Coman, manager departament comunicare.

 

Povestea lui Binișor merge mai departe.

HOSPICE continuă campania pentru Spitalul Speranței cu ajutorul instalației din Piața Universității, chiar dacă aceasta are acum o altă înfățișare.

,,Sunt acum alături de ursulețul Binișor și în interiorul instalației de unde au disparut mai mult decât câteva jucarii de pluș. De aici a fost furată speranța unor copii. Din nou, societatea românească transmite acest mesaj, că nu ne pasă de copiii bolnavi incurabili. Dar pe noi la HOSPICE, acest lucru nu ne-a descurajat niciodată. De aceea, vă invit să treceți pe la Piața Universității până pe 30 septembrie, să faceți o poză la ce a rămas din instalație și să ne ajutați să spunem povestea celor peste 22.000 de mii de copii ce au nevoie de Spitalul Speranței”, completează Mirela Nemțanu, CEO HOSPICE Casa Speranței.

HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România și este cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate gratuite de acest tip.

Organizația are două spitale cu servicii integrate, în Brașov și București, echipe mobile în cinci orașe – București, Brașov, Făgăraș Zărnești și Giurgiu, șase sedii destinate oferirii de îngrijire paliativă și educație și peste 100 de paturi pentru internare și activități adiacente, destinate îngrijirii persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere. În cei 32 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru peste 50.000 de copii și adulți. HOSPICE Casa Speranței este furnizor de educație medicală continuă, acreditată de către OAMGMAMR şi înscrisă în Lista Furnizorilor de EMC.

Puteți sprijini pacienții HOSPICE și cauza îngrijirii paliative cu o donație sau cu un SMS la 8846 cu textul TIMP (4euro).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related