Banii Mol Romania investiti in tinerii sportivi

MOL Romania investeste si anul acesta 100,000 de euro pentru a doua editie a programului de sprijinire a tinerelor talente sportive "Pot ajuta?", informeaza un comunicat The Practice. Printr-o campanie de promovare in benzinarii, in presa scrisa, la radio (reteaua Gold FM - Europa FM si Radio 21), pe Internet si prin direct mailing catre Cluburi Sportive Scolare, Federatii Sportive si scoli din toata tara, MOL informeaza tinerii sportivi despre cum pot fi ajutati sa isi achizitioneze echipamentul necesar sau sa isi acopere cheltuielile de transport la competitii sau cantonamente.

"Investim peste 100,000 EUR si anul acesta in programul "Pot ajuta?" pentru ca tinerii sportivi cu aptitudini exceptionale sa isi poata continua cariera sportiva. Programul de responsabilitate sociala este sustinut printr-o campanie de informare, astfel incat tot mai multi tineri sportivi sa afle de program, sa aplice si sa poata beneficia astfel de ajutorul nostru in obtinerea performantei sportive", declara Eva Csog, coordonator programe MOL Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related