Cea de-a opta ediție Chill Pack este oportunitatea perfectă pentru branduri de a sprijini wellbeing-ul în mediul corporate

Cea de-a opta ediție Chill Pack este oportunitatea perfectă pentru branduri de a sprijini wellbeing-ul în mediul corporate

CV30 anunță lansarea în luna octombrie a celei de-a opta ediții a campaniei Chill Pack, o inițiativă dedicată echipelor corporate din România. Campania dezvoltată de CV30 și susținută de branduri renumite oferă angajaților o experiență de deconectare, o oportunitate de a încetini ritmul și de savura momente de relaxare. Companiile care aleg să participe își sprijină echipele prin crearea unui mediu pozitiv și echilibrat la birou, contribuind astfel la starea lor de bine.

Într-un context în care stresul și burnout-ul sunt fenomene tot mai frecvente în mediul corporate, Chill Pack se poziționează ca o soluție inovatoare de wellbeing. Campania continuă să fie emblematică pentru bunăstare și relaxare, adresându-se profesioniștilor care simt nevoia de a lua o pauză pentru a-și reîncărca bateriile. Printr-un concept unitar care îmbină surpriza și optimismul, campania se concentrează pe crearea unui mediu de lucru mai destins și mai eficient, susținut de mici gesturi menite să aducă bucurie.

10.000 de profesioniști din peste 200 de companii primesc un gift bag plin de cadouri de la partenerii campaniei, care își doresc să contribuie la starea de bine a profesioniștilor. În calitate de parteneri ai campaniei, brandurile participante se bucură de un mix optim de promovare prin expunerea către grupul țintă, care generează top of mind awareness, precum și prin componenta de trial. Prezența brand-urilor în gift bag-urile Chill Pack a cunoscut mai multe forme, acestea au optat pentru participarea cu samples: Pepsi, Lay’s, Wembley, Vichy, Carlsberg, Mirinda, 7Days, Kandia,  vouchere: Electrolux, Valea Verde, Casa Timis, VOYO, gift-uri branduite: Tazz, Joysonquin, dar și accesând pachete de main partner care le-au asigurat expunere maximă pe toate canalele asociate campaniei și branding unitar: Tazz, Snickers Creamy.

Ediția de toamnă vine cu goodies și cadouri care oferă o stare de bine, printre sponsorii campaniei numărându-se și: Milka, L’Oreal Paris, Pepsi.

„Este important să ne amintim că un mediu de lucru sănătos nu se referă doar la productivitate, ci și la starea emoțională a angajaților. Chill Pack este modul nostru de a oferi acestei comunități un moment de respiro, aducând în prim-plan un concept care încurajează starea de bine la locul de muncă,” a adăugat Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.

 

Momente de relaxare surprinzătoare, direct în birou

Ceea ce face Chill Pack unic este elementul surprizei. Giftbag-urile conțin produse de la parteneri, atent alese, care aduc bucurie și invită la un moment de deconectare, fie că este vorba de gustări delicioase, produse de îngrijire sau alte surprize menite să ridice moralul.

De-a lungul ultimelor ediții, Chill Pack a câștigat încrederea și aprecierea a mii de profesioniști, devenind o campanie de referință pentru companiile care își doresc să susțină starea de bine a echipelor lor. Fiecare ediție Chill Pack este despre reconectare cu cei din jur, wellbeing și bună dispoziție, toate livrate într-un format fresh și atractiv.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related