[Creativitatea de zi cu zi] Florian Langa: Nu există shortcuts pentru creativitate. Ca orice skill, se dobândeşte şi se perfecţionează prin expunere la o gamă cât mai diversă de lucrări creative şi prin practică

[Creativitatea de zi cu zi] Florian Langa: Nu există shortcuts pentru creativitate. Ca orice skill, se dobândeşte şi se perfecţionează prin expunere la o gamă cât mai diversă de lucrări creative şi prin practică

Oricât de mult ar aprecia ideile realizate cu fotografi, ilustratori sau graficieni, pentru un moodboard, storyboard sau schiță de key visual, AI-ul a devenit indispensabil, spune Florian Langa (Group Creative Director MullenLowe Romania). Prin Social Media găsește surse de insights, trenduri și crede că este un spațiu de discuție în jurul creațiilor.

"Sunt voci care spun că reclamele de azi nu mai sunt memorabile şi amuzante ca acum 20-30 de ani. Eu aş zice că publicitatea este în continuare creativă, doar că recurge la altfel de soluţii creative pentru a-şi atinge obiectivele", spune Florin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related