Müller România și INTERACTIONS lansează platforma de loializare Müller Über Vibes

Müller România și INTERACTIONS lansează platforma de loializare Müller Über Vibes

Müller România, unul dintre cei mai importanți producători europeni de lactate lansează, alături de INTERACTIONS, agenţia de comunicare interactivă & eCRM, platforma de loializare Müller Über Vibes.

 

Din Über Vibes în Über Premii

Müller Über Vibes este o platformă premium de răsfăț și recompense, care transformă fiecare achiziție într-o experiență. Indiferent de produsul sau produsele Müller preferate, fidelitatea ta este răsplătită cu premii atractive și cu experiențe de neuitat.

“Valoarea unui brand este dată de experiența resimțită de consumator atunci când se creează conexiunea dintre cele două entități. Credem că un produs cu un vibe potrivit poate crea, alături de audiența sa, o comunitate. Este ceea ce ne dorim prin intermediul acestei platforme: o legătură mai strânsă cu consumatorii noștri, oferindu-le beneficii tangibile și experiențe atractive.” Ramona Zamfir-Dănciulescu, Marketing Director, MULLER DAIRY RO & BG

 

E ușor să faci parte din Müller Über Vibes

Fiecare achiziție a unui produs Müller îți aduce puncte și șanse la premii săptămânale și lunare, iar înscrierea este una extrem de simplă: completezi formularul online și uploadezi bonul care arată dovada achiziției, sau pur și simplu trimiți bonul de cumpărături pe WhatsApp.

“Când implementezi o campanie de loializare ai nevoie, desigur, de un concept atractiv. Dar la fel de importante sunt și mecanismul și structura din spatele a ceea ce e vizibil audienței: de exemplu, în cazul nostru, baza de date a clienților și câștigătorilor. Astfel că, de la concept, la dezvoltarea LP-ului de campanie și managementul premiilor și al câștigătorilor, suntem onorați să oferim consumatorilor o campanie Müller și INTERACTIONS.”, Camelia Creţu, Sr. Account Manager, INTERACTIONS

Müller România este prezent pe piața locală din anul 2008, iar de atunci cucerește papile gustative și inimi prin intermediul portofoliului său variat de produse.

Având obiective clare în ceea ce privește inovația, Müller suprinde consumatorii cu noi sortimente și produse premium, pe gustul românilor. Din portofoliul Müller amintim categorii precum: Pezzi (iartul cu bucăți de fructe), Riso (budinca de orez cu lapte), Mix (iaurtul bi-cameral cu cerale sau fructe), Müllermilch, Müller Kaffee, Kefir și Ayran, precum și nou lansatele game Vegan și Protein+. 

Müller Über Gust!

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și automatizare: 50% business autohton și 50% business extern. 

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi. 

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări. 

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related