Up România, provider cu 22 de ani de experiență pe piața beneficiilor extrasalariale din România, anunță lansarea campaniei „Dă vina pe Up pentru răsfățul tău”, realizată în colaborare cu agenția de creație Sector 7 HUB. Campania sprijină lansarea Up Play, primul modul de gamification din industrie, integrat în aplicația mobilă Up și își propune să inspire utilizatorii de carduri de masă să se răsfețe în locațiile partenerilor, și să descopere experiențe noi și pline de satisfacții.
Up România – Soluții pentru beneficii extrasalariale
Up România este parte a Grupului Up, prezent în peste 25 de țări, și oferă soluții moderne de motivare și loializare a angajaților. Principalele produse oferite sunt Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță și platforma Up MultiBeneficii. Misiunea Up România este să transforme felul în care companiile și angajații se raportează la beneficiile extrasalariale, prin inovații care aduc valoare adăugată, simplifică viața de zi cu zi și sprijină economia locală.
Up Play – O inovație pentru cardul tău de masă
Noul modul Up Play este dedicat în această primă etapă utilizatorilor de carduri Up Dejun din București și Ilfov și reprezintă o premieră pe piața din România. Acesta le permite beneficiarilor să se implice într-o serie de misiuni de tip gamification care le transformă utilizarea cardurilor într-o experiență distractivă și interactivă.
Prin Up Play, utilizatorii pot acumula Up Coins în funcție de tranzacțiile realizate în locații partenere, precum restaurante, cafenele, cofetării și multe altele. Aceste monede pot fi folosite pentru a achiziționa vouchere de la parteneri din industrii precum fashion, beauty, cultură, travel și retail. În plus, aplicația le permite utilizatorilor să își urmărească progresul și să acceseze istoricul locațiilor în care și-au îndeplinit misiunile.
”Ne bucurăm să fim primii care aduc gamificationul în universul beneficiilor extrasalariale prin Up Play, unul dintre proiectele câștigătoare dintr-o competiție internă care a avut ca scop stimularea creativității oamenilor și generarea de idei inovatoare.
Am ales ca împreună cu echipa Sector 7 HUB să fim complici cu utilizatorii Up Mobil, să ”dramatizăm” puțin poftele pe care aceștia le au și să ne luăm noi ”vina” pentru plăcerile lor. Iar acum aceste guilty pleasures au și un scop cât se poate de concret și de palpabil, un câștig real. Up Play este un joc, dar este și un tărâm al explorării, unde zilnic poți găsi idei, câștiga și inspira și pe alții”, Loredana Vătăvoiu, Director of Marketing & Communications Up România.
„Dă vina pe Up pentru răsfățul tău” – O abordare creativă semnată Sector 7 HUB
Campania „Dă vina pe Up pentru răsfățul tău” a fost dezvoltată de Sector 7 HUB și pune accent pe rolul pe care Up Play îl joacă în viața utilizatorilor săi. Cu o abordare „tongue-in-cheek”, campania explorează conceptul răsfățului cotidian, punând Up Play în rolul „vinovatului” pentru plăcerile pe care utilizatorii și le permit fără regrete.
„Ne-am bucurat foarte mult că, dincolo de procesul de lucru ușor, am avut chimie și la nivel uman cu echipa Up România. Și, pentru noi, conexiunea cu oamenii e foarte importantă, pentru că atunci construiești o relație nu doar pe brief-uri și deadline-uri, ci pe valori comune.
Acest proiect e doar începutul unei colaborări cu multe proiecte faine la orizont. Suntem foarte entuziasmați și încântați de provocarea de a duce comunicarea în această categorie la un alt nivel.”, Roxana Andrei, regizor și Managing partner Sector 7 HUB.
Campania va fi derulată în mediul digital și pe platformele de social media și este menită să schimbe percepția asupra utilizării cardurilor de masă, îndemnând beneficiarii să descopere și să susțină antreprenorii locali din HoReCa.
Prin această campanie și lansarea Up Play, Up România își reconfirmă poziția de inovator pe piața beneficiilor extrasalariale și sprijină atât utilizatorii, cât și antreprenorii locali să se bucure de experiențe noi și valoroase.
Grupul Up este un grup internațional și solid. Prezent în 25 de țări, Grupul Up își adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 23 de milioane de persoane din întreaga lume, prin zeci de mărci de produse și servicii.
Up România face parte din Grupul Up, deservește peste 25.000 de clienți și peste 1.3 milioane de beneficiari pe Up Dejun, Up, Cadou, Up Vacanță, Up Cultură. La aceștia se adaugă peste 1.2 milioane de beneficiari pe Up Social din 150 de proiecte sociale naționale și locale care au fost realizate în ultimii 6 ani. Cu o prezență de 22 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor, printre care se numără produse și servicii pentru salariați, platforma de beneficii flexibile Up MultiBeneficii, servicii dedicate comercianților, precum și soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială.
Up MultiBeneficii este soluția Up România dedicată companiilor, ce oferă gestionarea eficientă a beneficiilor extrasalariale puse la dispoziția angajaților. Platforma Up MultiBeneficii prezintă un pachet atractiv de beneficii și oferte speciale ce pot fi alese chiar de către angajat în funcție de nevoile sale, generând un avantaj competitiv pe piață pentru angajator, iar pentru angajat, autonomie și flexibilitate.
Prin intermediul campaniei „Redefinim Munca”, Up România își propune să schimbe perspectiva asupra muncii, aducând schimbări semnificative în abordarea acesteia.
Up România este certificată Great Place To Work, pentru al treilea an consecutiv, în 2024.
Aplicația Up Mobil poate fi descărcată de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.