Starcom vrea ca inovatia si creativitatea sa devina un standard in evaluarea unei agentii de media

Corina Bernschutz, Director de inovatie Starcom, considera ca "prin castigarea premiului "Best Innovative Media", brand Avon, la Ad'Or, s-a creat un precedent "pentru ca inovatia si creativitatea sa devina un standard in evaluarea unei agentii de media ".

Intr-un comunicat de presa al agentiei, ea mai declara ca premiul vine ca o confirmare a obiectivelor pe care agentia si le-a propus cu un an in urma.
"Cand Carmen Chipuc a venit in aprilie 2006 spunandu-mi ca vrea sa re-pozitioneze Starcom din agentie de media in agentie de comunicare, parte din aceasta repozitionare fiind infiintarea unui Departament de Inovatie, m-am bucurat, gandidu-ma ca o mai mare si mai interesanta provocare nici ca se poate. Demersul a fost riscant intrucat, practic, la momentul respectiv, inventam un serviciu de la zero, alocand resurse importante, oameni si timp, intr-un moment in care nu stiam cat de pregatiti sunt clienti nostri pentru o asemenea abordare. Dupa un an, insa, am ajuns in situatia in care toti clientii nostri folosesc in mod constant acest serviciu, implicand Departamentul de Inovatie in aproape fiecare proiect sau campanie".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related