Eveniment glamour organizat de Funky Business

Evenimentul Romanian Fashion Week – Raiffeisen, aflat la cea de-a 10-a editie, a beneficiat de contributia agentiei Funky Business, care a creat un concept inovativ de activare a podiumului pentru sponsorul principal.

Intitulat „Stralucire exclusivista”, conceptul creat de Funky Business pentru activarea podiumului s-a concretizat intr-un moment coregrafic potentat de animatii de live video art.

Momentul a marcat deschiderea oficiala a Romanian Fashion Week. Misiunea agentiei a fost de a comunica valorile brandului Raiffeisen Exclusive, creand in acelasi timp si legatura cu lumea modei.

La nivel vizual, prezenta Raiffeisen Exclusive a fost marcata cu ajutorul unui element de branding inovator, ce imprumuta din esenta unui obiect tipic modei si anume paravanele de inspiratie japoneza. Conceptul creativ a realizat legatura dintre moda si valorile brandului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related