Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania, crede ca unele categorii de la Ad'Or ar fi trebuit mai bine impartite, in acelasi timp afirma ca si-ar dori sa vada toate agentiile participand la Ad'Or.
El a declarat pentru IQads ca "e nevoie de o structura ca in Luerzer's sau poate Eurobest. Piata romaneasca are ce sa inscrie la "House & Garden" sau "Home appliances & furnishings" (care este foarte diferita de produse de intretinere casnica) sau "Travel, Transport, Tourism" sau "Public service" sau "Business equipment") sau pur si simplu o categorie "miscellaneous".... pot sa fie lasate aceste categorii, caci sigur se vor gasi si inscrieri. Mai rau e cand nu exista categoria, nu inscrierea".
Referitor la agentiile care nu au participat anul acesta la Ad'Or, Capanescu e de parere ca "este un mare pacat lipsa acestor agentii din competitie. Pentru ca mi-as dori sa vad un festival dedicat doar pietei din Romania (cum se doreste Ad'O-rul), dar cu toti jucatorii prezenti. Si eu nu vad vinovat Leo pentru starea actuala. Ei pur si simplu s-au luptat mai aprig. Problema e ca nu prea se gaseste o formula de organizare solida, la adapost de orice suspiciune si care sa puna la punct pe oricine (inclusiv Leo daca ar fi cazul)".
In total Publicis Romania a inscris 13 campanii, dar a avut si inscrieri separate la innovative media sau colaterale. "Am inscris la "electronice si electrocasnice", la "automobile", la "farmaceutice", la "sales promotion", la "promovare online" si la "Produse pentru intretinere casnica"... aici am avut 4 campanii, dar nu am avut categoria potrivita (pentru ca nu exista ceva gen "house & garden").