GfK Romania va realiza un studiu cantitativ despre situatia actuala a consumatorilor romani in ceea ce priveste educatia nutritionala si activitatea fizica, iar studiul va fi realizat pe un esantion de peste 1.000 de persoane, a declarat marti, pentru NewsIn, Victor Dobre, director executiv al IAA.
Directorul executiv de la International Advertising Association (IAA), Victor Dobre, a mai spus ca la licitatia organizata de IAA au mai participat, in afara de GfK Romania, alte trei companii.
"GfK Romania va realiza un studiu cantitativ pe un esantion de peste 1.000 de persoane din toate targeturile comunicarii noastre. Bugetul campaniei va fi de peste 1 milion de euro, iar cheltuielile vor fi suportate de companiile de bauturi racoritoare si alimente, membre in IAA si in Romalimenta", a declarat, pentru NewsIn, Victor Dobre. El a mai spus ca studiul va dura opt saptamani si va incepe, cel mai tarziu, saptamana viitoare. Dupa finalizarea studiului, reprezentantii IAA vor realiza un brief (o lista de cerinte) si vor face doua licitatii separate pentru a alege agentia de media si agentia de creatie.