Adrian Tuluca, director executiv Propaganda, vede in premiile obtinute anul acesta la Ad'Or o confirmare a faptului ca agentia e "pe un drum bun si furnizam partenerilor nostri solutii eficiente de comunicare". Acesta mai declara intr-un comunicat de presa ca Propaganda a fost revelatia festivalului: "Dupa ce ne-am inscris ultimii in competitia Ad'Or de anul acesta am fost un fel de dovada vie a zicalei ca nu suntem deloc cei din urma si am reusit sa fim din nou revelatia festivalului dupa ce am facut aceeasi isprava si in 2005, la chiar prima nostra participare la un festival".
Ultima inscrisa in cursa pentru Ad'Or 2007 dintre cele 26 de agentii, Propaganda s-a situat in final pe podium drept "The Silver Agency of the Year", ca urmare a premiilor si nominalizarilor obtinute. Pe langa acest titlu, Propaganda a mai obtinut un premiu special al juriului pentru "Best Craft in Print" cu lucrarea "The good listener dog", desemnat si "Cel mai bun Print" in categoria "Divertisment", iar in categoria "Mass Media" agentia a primit acelasi titlu cu o serie de lucrari pentru Radio Guerrilla.