[Creativitatea de zi cu zi] Cristina Carp: Nu cred în creativitatea de dragul creativității sau de dragul aprecierilor externe de tipul premiilor din diferitele industrii

[Creativitatea de zi cu zi] Cristina Carp: Nu cred în creativitatea de dragul creativității sau de dragul aprecierilor externe de tipul premiilor din diferitele industrii
Credit foto: Christina One

Pentru Cristina Carp, Senior Consultant Premium Communication, e important să-și taie de pe listă activitățile rutinoide, ca să lase loc pe drive creativității. Crede că Social Media folosită în exces ne face leneși și ne închide într-o bulă care ne amorțește instinctele și ne stimulează conformismul.

"Cred că pentru a fi creativ ai nevoie de un bagaj solid de cunoștințe în spate. Indiferent că vorbim despre arte sau despre orice alt domeniu, oricât de plictisitor sau conformist ar părea", spune Cristina.

Altfel, să spunem mai des DA decât NU și să încercăm să nu mai facem fiecare activitate pe pilot automat, fie că e vorba de o rețetă la bucătărie sau de vechiul drum spre casă. Despre cum își antrenează Cristina mușchiul responsabil de creativitate, mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related