[Creativitatea de zi cu zi] Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Pentru mine, timpul nefolosit corespunzător e un obstacol major în a fi creativă

[Creativitatea de zi cu zi] Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Pentru mine, timpul nefolosit corespunzător e un obstacol major în a fi creativă

Pentru Ioana Pîrjolescu-Piekalski, Managing Partner | Head of Digital Content and Social Media al agenției Forever Summer, este important să fie înconjurată de oameni, pentru a atinge maximul de potențial creativ. Nu crede în rețete și teorii, iar înainte de a intra în plin flow creativ, începe cu o pauză.

"Mi-am dat seama că a fi creativ înseamnă mult mai mult decât a avea talent la desen sau la cântat: poți fi creativ în comunicarea și relațiile interumane, în bucătărie, în scris, în idei de cadouri și petreceri, în umor, în soluțiile pe care le aduci în diverse situații, atât la muncă, cât și acasă", spune Ioana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related