Toate indiciile arata ca investitiile in campaniile de comunicare derulate de operatorii aerieni vor creste spectaculos in perioada urmatoare
Inca de la inceputul anului s-a simtit o intensificare a campaniilor de comunicare din partea operatorilor aerieni. Transformarile de la o zi la alta care au loc pe aceasta piata ne indreptatesc sa credem ca investitiile in publicitate vor creste simtitor in perioada urmatoare. Deocamdata, sunt conditii favorabile pentru PR, insa foarte curand campaniile de imagine vor fi obligatorii pentru cei care vor sa supravietuiasca pe aceasta piata.
La ora actuala, cele mai multe companii din acest domeniu comunica intens pe PR pentru ca momentul este cat se poate de prielnic. Ca sa faca fata avalansei de oferte, venite destul de brusc de la un numar tot mai mare de companii aeriene, publicul acorda maximum de atentie informatiilor din acest domeniu, iar presa se grabeste sa le preia pentru a veni in intampinarea cititorilor. Pe de alta parte, din zona companiilor aeriene sosesc multe stiri legate de fuziuni, achizitii, restructurari sau aderari noi la aliantele strategice. Acestia sunt factori in plus care tin atentia indreptata spre informatiile din acest domeniu. Insa o serie de lucruri trebuie sa se clarifice in ochii publicului, iar pentru aceasta sunt necesare campanii de comunicare mai ample.