AdBreak despre Ad'Or

Miercuri 30 mai, incepand cu 19:30, in Music Club (str. Baratiei 31), va avea loc a 24-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. De aceasta data tema intalnirii a fost aleasa pentru a consuma cel mai important eveniment al lunii, Ad'Or. Dupa reactiile acide ale industriei si ale celor mai importanti jucatori ai pietei de publicitate din Romania, care fie au luat parte a competitia din acest an, fie nu, aceasta editie AdBreak isi propune sa faca o analiza pragmatica a celor intamplate la Ad'Or 2007.

Astfel, invitatii vin de pe o parte si de pe cealalta a baricadei. Bogdan Naumovici, Chief Creative Director al Grupului Leo Burnett, reprezinta agentia care a castigat pentru al cincilea an consecutiv Agentia Anului, indeplinindu-si obiectivul pe termen lung pe care-l facuse public. Desi cu sanse mari de a repeta succesul si in anul viitor, Leo Burnett nu va mai participa la editia din 2008 a festivalului, ci se va implica numai in organizare, asumandu-si misiunea sa incurajeze creativitatea la nivelul intregii industrii.

De partea cealalta, Adrian Botan, CEE Creative Director McCann Erickson - agentia pe care Felix Tataru o considera adevarata castigatoare a creativitatii din acest an, considera ca victoria Leo Burnett este lipsita de relevanta. Botan caracterizeaza festivalul ca fiind unul provincial, care nu stabileste standarde, ci are parte de jurizari pline de suspiciune cu scopul de a incuraja recunoasterea putinelor lucrari inscrise in competitie.

Pe langa dezbaterea dintre cei doi, care are deja ca baza de plecare replicile fiecaruia din presa de profil, la aceasta editie AdBreak vor mai fi prezenti si alti invitati-surpriza care au fost implicati in festival si care vor fi descusuti de Mihai Anton. Acesta pledeaza pentru latura mai sportiva a festivalului: " Unii castiga altii injura. In ziua cand piata noastra de publicitate o sa fie matura suficient atunci cand o sa castige unii ceilalti o sa-i felicite. Pana atunci poate va apucati in timpul liber de un sport. Asta o sa va invete sa jucati corect si sa acceptati ca de asta se cheama concurs."

Si pentru ca nu exista nici un motiv pentru care am sta incruntati, Mihai Bobonete ii va dezmorti pe cei prezenti la eveniment intr-o maniera cu care deja ne-am obisnuit, un stand-up comedy care va face haz de reclame. Si daca e AdBreak, e proiectie de spoturi. De aceasta data, castigatoarele festivalului vor impanzi ecranele, alaturi de alte spoturi demne sa fie vizionate intr-o seara care celebreaza creativitatea.

"Ad'Or ar trebui sa fie un motiv de bucurie si o sarbatoare reala a creativitatii din Romania. Exista neintelegeri, acuzatii, conflicte, ne impartim in tabere si este perfect ca se intampla asta, atat timp cat incercam sa construim si sa crestem. Publicitatea romaneasca are nevoie de un astfel de festival, nu ar ajuta pe nimeni daca acesta n-ar mai exista, asa ca o editie AdBreak cu o astfel de tema de dezbatere nu poate fi decat binevenita", a declarat Silvia Floares, IQads.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul si 24-FUN.
Pentru rezervari: [email protected]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related