Markus Linde: Nu există media audiovizuale, film, televiziune, publicitate, jocuri, ale căror formate să se poată lipsi de muzică

Markus Linde: Nu există media audiovizuale, film, televiziune, publicitate, jocuri, ale căror formate să se poată lipsi de muzică

Markus Linde este unul din co-fondatorii Europe in Synch, organizație care reunește profesioniști din muzică și discipline conexe, pentru a aduce plus valoare în peisajul sincronizării. O face și prin compania sa, Thag, înființată în 2004.

"AI va influența deciziile creative și economice și modul în care consumăm muzică. Există discuții despre "valoarea" muzicii, despre muzica "reală" vs. "produsă de AI", "bună" vs. "rea". Este un mijloc, instrument, sursă suplimentară cu care vom învăța să trăim alături de cele existente", spune Markus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related