Campanie aniversara realizata de Odyssey pentru Danone

Odyssey a realizat o noua campanie pentru Danone prin care compania sarbatoreste 10 ani de existenta pe piata. Potrivit unui comunicat de presa al agentiei, conceptul campaniei vorbeste despre vitalitatea romaneasca si a fost declinat in logo si headline aniversar, design de capac promotional, spot TV, spot radio, OOH, POSM-uri.

Promotia Danone are ca premii 500 biciclete, 1.000 seturi de picnic, 10.000 rucsacuri, 30.000 mingi de plaja si 30.000 perne de plaja. Se organizeaza, de asemenea, o tragere la sorti, in urma careia se poate castiga una din cele 10 Dacia Logan MCV.

Spotul TV a fost regizat de Lawrence Jacomelli si produs de MME. Echipa Danone care a participat la acest proiect e formata din Benoit de Lavarene, Alina Imbrea, Sophia Petrova, Cristina Sibiceanu. Campania a fost realizata de catre echipa Odyssey: Valentin Suciu, Raluca Stroe, Anca Baciu, Ana-Maria Andreica, Alexandra Condrea (creatie); Irina Pencea, Diana Benko, Adrian Bratu, Dragos Andreiasu (client service), Ileana Sebe si Anca Iuhas (strategie).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related