"Let’s talk with Gen Z" este tema ediției 62 a SocialPedia. Evenimentul powered by BCR este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 13 august 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Nicoleta Deliu - Head of Communication @ BCR, Andreea Blejan - Head of Social Media Hub @ BCR și Jaxi - Content Creator.
Aflată între generația Millennials și generația Alpha, generația Z se află într-un moment de cotitură. Cei mai tineri dintre ei încă nu au început liceul, în timp ce cei mai în vârstă termină facultatea, intră pe piața muncii și își întemeiază familii.
Generația Z este "nativă digital" în adevăratul sens al cuvântului. Mai mult de 95% dintre membrii Generației Z dețin un smartphone, 83% folosesc un laptop și 78% au o consolă de jocuri conectată la internet. În plus, un sfert dintre cei din Generația Z petrec cinci ore sau mai mult pe zi pe TikTok.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakeri la SocialPedia 61:
- Cum comunici cu Generația Z ca brand, online?
- De ce este Generația Z diferită?
- Ce fel de campanii de brand funcționează pentru Generația Z?
- Ce așteptări are Generația Z de la branduri?
- Cum faci un brief pentru un influencer din Generația Z?
- Ce sfaturi au influencerii din Generația Z pentru branduri?
- Cum construiești o comunitate atunci când comunici pentru Generația Z?
“În ultimii ani, Gen Z a preluat „the spotlight” atât online, în social media, cât și ca o audiență complet nouă la care brandurile încă învață să se raporteze. Felul în care Gen Z folosește online-ul, valorile și interesele pe care le are, dar și modul mult mai direct de comunicare pe care îl are față de alte categorii de vârstă ne fac să transformăm și să schimbăm în fiecare zi felul în care producem content. Gen Z este acea generație care ne arată un nou mod de a privi lumea, de a ne raporta la experiențele din jurul nostru și de a comunica – mai concis, mai vizual, mai autentic. Iar brandurile sunt într-un punct în istorie în care trebuie să se adapteze la un nou mod de interacțiune cu Gen Z.”, spune Andreea Blejan, Head of Social Media Hub @ BCR.
"Generația Z reprezintă un segment important din audiența multor branduri, însă vine cu un stil nou de comunicare și valori diferite. De aceea, aducem pe aceeași scenă specialiști care vorbesc despre comunicarea cu Gen Z din două perspective: cea a comunicatorului și cea a creatorului de conținut Gen Z. Această ediție SocialPedia va aduce insight-uri valoroase.", declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile sunt gratuite.
Speakeri
Nicoleta Deliu - Head of Communication @ BCR
Nicoleta este o profesionistă în comunicare cu peste 12 ani de experiență. În prezent este Head of Communication @ BCR și urmează un program de MBA la Berlin School for Creative Leadership. De asemenea, are diverse certificări profesionale, cum ar fi Diploma Chartered Institute for Public Relations (Londra). Nicoleta este implicată într-o gamă largă de activități sociale și de voluntariat care o ajută să înțeleagă mai bine potențialul social și economic al României.
Andreea Blejan - Head of Social Media Hub @ BCR
Andreea are o experiență de peste 11 ani în online și social media și în prezent coordonează activitatea de comunicare online pentru una din cele mai importante bănci din România. Andreea a cumulat în 11 ani de activitate premii la competiții importante și are o experiență extinsă în strategii de online pentru branduri naționale și internaționale. Consideră că rezultatele în campanii și creativitatea sunt interconectate, iar o strategie bună pornește de la insight-uri ancorate în lumea din jurul nostru. Este pasionată de sport, inovație și are o colecție impresionantă de semne de carte.
Jaxi - Costin Marian, Content Creator
Costin Marian, cunoscut în online sub numele de Jaxi, este unul dintre cei mai cunoscuți gameri din România. Și-a început cariera de creator de conținut în 2017, iar faptul că este fost jucător profesionist de Counter Strike l-a ajutat să își aleagă domeniul preferat și să aibă rezultate mult mai rapid.
Powered by BCR
Partener media: Kiss FM
Parteneri media: Zile şi Nopti, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, Skeels, Olivian.ro, Lumea SEO PPC, VSFA
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
De 16 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu este Co-Organizator SocialPedia, Digital Communications Consultant și trainer de educație digitală și antreprenorială pentru copii și adolescenți. Cu peste 17 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De șapte ani lucrează ca freelancer și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2023 conduce și departamentul de social media al agenției de comunicare DiFine PR, DiFine Social.