FRIENDS Advertising, agentia bucuresteana al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului, ia partea pestilor si a altor vietuitoare din Delta Dunarii printr-o campanie pro-bono pentru organizatia Salvati Delta.
Vizualul propus de FRIENDS infatiseaza o canadiana de camuflaj, ale carei motive sunt inspirate din reziduurile atat de daunatoare ecoclimatului Deltei Dunarii: ambalaje de unica folosinta, PET-uri, conserve si schelete de pesti.
Cu cei de la FRIENDS am colaborat pe mai multe planuri, insa aceasta propunere a fost strict initiativa lor. Ne-au trimis pe mail vizualul campaniei, fara nici o explicatie. Ne-a entuziasmat pe toti creativitatea propunerii si am decis imediat sa o folosim in campania de 2%, precum si in activitati ulterioare, declara Dragos Bucurenci, director executiv Salvati Delta.
Comentarii
da' nu ne aratati si noua 'canadiana'?
vreau si eu una XS
va rog mult.
multumesc