Grey a facut partea de BTL pentru Romtelecom la CERF 2007

Grey Romania Worldwide a organizat activitatile de BTL pentru standul Romtelecom din cadrul CERF 2007, care a reflectat noua orientare a companiei, de a furniza internet si continut multimedia, informeaza un comunicat al agentiei.

In cele 5 zile de CERF, cele cateva mii de vizitatori au putut sa testeze in zona ClickNet si in zona Dolce, cele mai noi produse oferite de companie.
Grey a organizat si concursuri cu premii constand in ceasuri Swatch, abonamente la ClickNet si Dolce, bilete la B'estival, iPod-uri Shuffle. Printre cei care au intretinut atmosfera s-au numarat DJ Dan Ene, DJ Rock, DJ Electric Brother, DJ Mike.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related