Foote Cone and Belding semneaza campania Piraeus Bank Romania

Foote Cone and Belding a realizat doua spoturi pentru Piraeus Bank, care prezinta povestea unui cuplu tanar ce se confrunta cu dificultatile financiare aparute in urma achizitionarii unei locuinte.

Potrivit unui comunicat al agentiei, conceptul creativ al campaniei are ca punct de plecare faptul ca, pentru majoritatea tinerilor care doresc sa cumpere o locuinta in rate, demersul se identifica cu o serie de renuntari si schimbari frustrante precum sacrificarea vacantelor dorite, a iesirilor saptamanale cu prietenii sau chiar a mobilei de calitate pentru noua locuinta.

"Foote Cone and Belding ne-a surprins si de data aceasta cu un concept creativ ingenios care rezuma si transmite foarte clar, insa intr-o maniera amuzanta, beneficiile Creditului de Casa Noua", declara Cristian Halmajan, Marketing Manager Piraeus Bank Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related