Cel mai recent spot Scandia pentru Pate Bucegi este semnat de Graffiti BBDO. Potrivit unui comunicat, campania si-a inceput difuzarea la inceputul lunii mai pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa si POSM.
Noua campanie initiata de Scandia Romana asuma valori de natura emotionala produsului lider in categoria pateuri (conform MEMRB). "Spotul intitulat "Familia" este o poveste frumoasa inspirata de o realitate cat se poate de transanta. Pate Bucegi este in acest moment cel mai vandut pate din Romania. Ceea ce inseamna ca majoritatea romanilor il au zilnic pe masa. Sau in cuvintele sloganului, putem spune ca Pate Bucegi face parte din viata cotidiana a milioane de familii", afirma Roxana Panaitescu, Senior Copywriter, Graffiti BBDO. Ideea este astfel translatata in spot : atunci cand mananci Pate Bucegi, ai putea la fel de bine sa faci parte, asemenea fetitei, personajul principal al spotului, din oricare dintre acele familii romanesti.
Comentarii