Golden Drum dă startul înscrierilor în competiție

Golden Drum dă startul înscrierilor în competiție

S-a deschis perioada înscrierilor în competiția Golden Drum și se va închide pe 21 august 2024. Advertiserii, agențiile de media și experții în comunicare sunt invitați să își înscrie cele mai bune lucrări în această competiție internațională de creativitate, recunoscută pentru tradiția sa îndelungată. Premiile vor fi decernate în cadrul celei de-a 30-a ediții a Golden Drum Awards Show, pe 10 octombrie 2024, în Portorož, Slovenia.

 

Competiția Golden Drum 2024  

Golden Drum acceptă înscrieri pentru toate lucrările difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 22 august 2023 și 21 august 2024.     

Înscrierile vor fi evaluate și jurizate de 56 de membri ai juriului din peste 30 de țări.

Anul acesta, festivalul introduce noua categorie B2B, în cadrul Secțiunii de Excelență în Afaceri Creative, oferind companiilor posibilitatea de a-și prezenta realizările în abordarea provocărilor dinamice din industrie. Categoriile din acestă secțiune cuprind o gamă variată de inițiative axate pe B2B, precum B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling, și altele. 

Agențiile, advertiserii, clienții, casele de design/producție, companiile media și alți creativi din 42 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările în șase secțiuni diverse: One-Channel DrumOmni-Channel DrumCraft DrumCreative Media Excellence DrumCreative Business Excellence Drum și o secțiune specială, All Juries.

Golden Drum are plăcerea de a anunța că este inclus în clasamentele WARC Creative Rankings și, începând de anul acesta, și în The Drum World Creative Rankings.  

 

Competiția Young Drummers 

În parteneriat cu Slovenian Tourist Board, Golden Drum invită tinerii creativi sub 30 de ani să participe la Competiția Young Drummers 2024

Provocarea de anul acesta este să creeze un poster sau o serie de postere captivante pe tema „Nu poți scrie Slovenia fără cuvântul love, și de aceea trebuie să o iubești”.

Câștigătorul va primi un premiu în bani de 1.000 EUR și un permis de acces de delegat la cea de-a 30-a ediție a Festivalului Golden Drum. Toți autorii lucrărilor preselectate vor primi un permis de acess gratuit.    

Membrii juriului Young Drummers, Aleksandra Lipej și Tina Sračnjek, din Consiliul de Turism al Sloveniei, oferă câteva sfaturi:

"Provocarea creativă a competiției Young Drummers din acest an este să te îndrăgostești de Slovenia. Așa cum spune celebra expresie, nu poți scrie Slovenia fără cuvântul "love". Așadar, imaginează-ți că ești proaspăt îndrăgostit și lasă-ți creativitatea să curgă. Împărtășește-ți viziunea și folosește-te de ajutorul AI-ului pentru a crea cel mai captivant poster. Descoperă subiectul în profunzime și încântă inimile tuturor cu Slovenia, astfel încât să își dorească să o viziteze. Scopul este să prezinți Slovenia ca o destinație vibrantă și promițătoare printr-o idee creativă cu un twist nou."     

Termenul limită pentru înscrierile în Competiția Young Drummers este 9 septembrie 2024.

 

Primii speakeri anunțați

Cu ocazia celei de-a 30-a aniversări a Festivalului Golden Drum, programul promite o serie de prezentări educative și sesiuni captivante. Pe scenă vor urca experți din întreaga lume, oferind participanților numeroase oportunități de învățare și inspirație de la profesioniști de renume mondial.     

Adam Kerj, Chief Creative Officer la Accenture Song Europe, Președintele Juriului pentru Excelență în Afaceri Creative, și câștigător a peste 100 de premii importante în publicitatea globală, va susține o sesiune captivantă.

Kentaro Kimura, International Chief Creative Officer și Corporate Officer la Hakuhodo, Fondator al Hakuhodo Kettle, și Președintele Juriului Omni-Channel, va aborda complexitățile problemelor moderne cu care se confruntă clienții și societatea. În sesiunea sa, va prezenta modul în care soluțiile globale inovatoare pot fi inspirate din culturile locale.    

Pum Lefebure, Co-fondator și Chief Creative Officer la Design Army și Președinte al Juriului Craft Drum, va arăta puterea designerului de a uni, comunica și inspira. Sesiunea sa, „Design pentru Impact și Acțiune”, va ilustra modul în care demersurile creative pot lăsa un impact durabil asupra comunităților și pot genera schimbări pozitive.    

Janet Levine, Global Head of Invention la Mindshare și Președinte al Juriului Creative Media Excellence, ne va ghida în „Utopia Media”. Imaginându-și viitorul media și marketingului în diverse tărâmuri utopice, ea va sublinia schimbările strategice pe care marketerii le pot adopta pentru a-și asigura succesul în fața provocărilor actuale din industrie.  

Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer și Președinte Creative la Cheil Worldwide, va prezenta noi descoperiri psihologice care arată cum creativitatea emoțională contribuie la un succes mai mare, oferind perspective surprinzătoare asupra percepției brandurilor și a eficacității publicității.  

Jay Richards, CEO-ul Imagen Insights va analiza schimbările majore în comportamentul consumatorilor aduse de Generația Alpha și cum acestea afectează brandurile și agențiile. El va sublinia importanța ca marketerii să țină cont de perspectivele Generației Z și cum să le folosească pentru a interacționa eficient cu Generația Alpha.    

Riku Vassinen, CEO-ul Hasan & Partners va contesta obsesia industriei pentru obiective de brand exagerate, care au condus la pierderea focusului, și va dezvălui cele mai eficiente metode de a construi branduri durabile – prin integrarea creativității și umorului în strategie. 

Guy Wieynk, CEO-ul global al AnalogFolk Group și Președinte al Juriului One-Channel Drum, va explora efervescența creativă din Europa de Est. În prezentarea sa intitulată „Descoperind Creativitatea: Îmbrățișând Diversitatea în Europa de Est”, Guy va arăta importanța incluziunii în artă pentru conturarea unui viitor mai luminos.  

 

Informatii cheie despre festival

Data și locul desfășurării: 9 – 10 octombrie 2024, Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenia
Termenul limită pentru depunerea înscrierilor: 21 august 2024, 23.59 CET
Deadline pentru Competiția Young Drummers: 9 septembrie 2024, 23.59 CET
Afișarea listelor de nominalizări Golden Drum: 2 octombrie 2024, 8.00 CET
Spectacolul de premiere Golden Drum: 10 octombrie 2024 

Festivalul Golden Drum s-a născut dintr-o idee simplă, de a reuni creativi din diferite țări, pe atunci adesea numite ca noi țări europene. În urmă cu treizeci de ani am învățat să jucăm după reguli, în timp ce dansăm pe ritmul propriei noastre muzici. În domeniul publicității, regulile nu sunt folosite ca ghid. Ele sunt pânza pentru rebeliunea noastră artistică. Le respectăm, le înțelegem și apoi le transformăm în ceva de neuitat și unic. Festivalul Golden Drum a fost ales ca unul dintre cele șapte festivaluri regionale cu premii incluse în clasamentul WARC, și este, de asemenea, inclus în The Drum World Creative Rankings.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related