Gospodarul Profesionist este unul dintre brandurile de produs consacrate, introdus în ultimii ani de către Riviera Works, unul dintre jucătorii importanți locali din categoria Brico & Grădină de pe piața autohtonă.
Din dorința de a racorda brandul la noile tendințe de consum și de a lansa noi game de produse specifice categoriei, Riviera Works avea nevoie de un rebranding al brandului de produs, pentru a-l alinia cu restul brandurilor dezvoltate din portofoliu. Provocarea a venit din multitudinea de produse diferite, ce trebuiau uniformizate la nivel de ambalaj, atât vizual, cât și la nivel de dispunere a informațiilor tehnice.
Provocarea de business
Povestea brandului începe cu amintiri din copilărie, cu ideea că a fi un bun gospodar este o virtute care merită încurajată și susținută, astfel brandul se poziționează la intersecția dintre tradiție și inovație, între practic și performanță. Prin noul slogan “Punem puterea în mâinile tale”, brandul își propune să democratizeze accesul la scule și unelte fiabile și să ducă mai departe esența și promisiunea brandului, de a fi mereu acolo, alături de fiecare client, în fiecare pas al călătoriei sale de muncă și împlinire în gospodărie. Odată definite aceste coordonate, ele au asigurat fundamentul brandului Gospodarul Profesionist și au stat la baza sursei de inspirație atât pentru regândirea identității grafice, cât și pentru dezvoltarea masterului de ambalaj și a materialelor de comunicare externă.
Soluția de branding
Am imaginat brandul Gospodarul Profesionist ca fiind un brand accesibil, modern și de încredere, capabil să aducă un plus de valoare pentru orice consumator din targetul vizat, un brand ancorat cu adevărat la nevoile acestora și care se poate adapta rapid la schimbările din piață. Stilul grafic propus îmbină un joc de culori clare, cu fonturi viguroase și forme grafice simple, cursive, cu linii fluide pentru a transmite flexibilitate, simplitate și caracterul prietenos al brandului. Nuanțele de verde sunt în directă legătură cu categoria, fiind asociate cu natura în continuă schimbare, mediul outdoor și activitățile de grădinărit și agricultură.
Am ales fotografii dinamice, care să surprindă produsele în mișcare și în directă legătură cu cei ce le folosesc zi de zi, pentru a întări caracterul practic și spiritul muncitor al acestora. Totodată, aceste imagini, alături de elementele de identitate dezvoltate, sunt integrate în materialele de comunicare în diferite moduri și unghiuri pentru a accentua dinamismul și a permite folosirea unui conținut de brand divers.
Brandfusion: Mona Ursu (CEO), Ruxandra Trică (Senior Brand Consultant), Ștefan Ferencz (Brand Design Director), Oana Turtă (Senior Brand Designer), Adrian Boc (Digital Brand Manager), Andrei Dobre (Online Brand Manager), Elena Dumitru (Brand Designer), Rareș Coban (Brand Designer).
Garden.ro: Bogdan Giurgescu (Director General), Ștefan Cărăușu (Project Manager).