Clock Advertising a realizat campania promotionala "Vara asta Duracell trage premii dupa el". Potrivit comunicatului de presa al agentiei, campania se va desfasura intre 1 mai - 30 iunie sub forma unei promotii la care participa toate produsele Duracell (baterii, acumulatori, lanterne si pachete promotionale).
"A fost un proiect foarte placut pentru noi ca agentie, dat fiind ca toate materialele create s-au concentrat pe iepurasul Duracell. Am dezvoltat un concept vizual pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare, iar materialele folosite in campanie - TV Tag, poster, wobbler, sticker, website - ne-au deschis apetitul pentru vacanta de vara! " a declarat pentru IQads Mariana Blaga-Bodea, Client Service Director, Clock Advertising.
Pe parcusul celor doua luni de desfasurare a promotiei, prin tragere la sorti, Duracell va oferi zilnic cite 9 iepurasi de plus Duracell, doua saltele si o umbrela de plaja. Toate SMS-urile valide primite in perioada promotiei (conform regulamentului), inclusiv cele care cistiga premii zilnice, intra automat in extragerea finala care va avea loc la data de 5 iulie 2007. Premiile promotiei constau in 30 Mp3 player, 15 aparate foto digitale si marele premiu - o croaziera pentru doua persoane pe Marea Mediterana.
O data cu inceperea acestei promotii, a fost lansat si noul site al marcii Duracell www.bateriaduracell.ro, unde se vor afisa zilnic castigatorii promotiei "Vara asta Duracell trage premii dupa el". Tot aici pot fi gasite detalii cu privire la produsele Duracell si la premiile promotiei.
Clock Advertising a fost infiintata in 2002 ca agentie de BTL, dezvoltandu-se ulterior in agentie full-service . Clock Advertising dezvolta si implementeaza concepte creative si campanii pentru companii cum ar fi: Procter&Gamble, Pepsi Romania, Star Foods, Velpitar, Raiffeisen Bank, Stenyon, Scandia Sibiu.