Cum sa vinzi Teacher’s cu energie de Prigat

Interviu cu Daniela Dumitru, Brand Manager Jim Beam si Teacher’s la Cristalex
A dat sucul pe alcool si s-a indragostit de noile brand-uri. Denumita Appasionnatta de catre fostii colegi, Daniela Dumitru, noul Brand Manager pe Jim Beam si Teacher’s de la Cristalex vorbeste – cum altfel decat cu pasiune – despre toolkit-uri, Horeca, BTL, awareness si alte aspecte “demanding” ale job-ului ei.

IQads: Cum te-ai decis sa renunti la Prigat si sa treci la Jim Beam si Teacher’s?
Daniela Dumitru: N-am renuntat la nimic. Stii cum e, cand ai lucrat mult cu un brand, inca mai e parte din tine si greu te dezlipesti. Uite, sambata merg la Ad’Or, pentru ca sunt inscrise multe lucrari Prigat si, de cand am plecat, am spus ca vreau neaparat sa fiu acolo. Am mai trecut prin emotii si la Ad’Or si la Effie si e un moment special, in care te simti una cu agentia, desi au mai fost controverse, a mai fost nevoie de discutii de ambele parti ca sa se lamureasca de ce cred eu asa sau de ce cred ei altceva. Revenind la plecare, m-am gandit si eu mult ce m-a apucat, fiind cu mintea limpede si hotarata sa fac o schimbare. Mi-au spus mai multi oameni ca durata de viata in marketing, pe acelasi job description este de 3-4 ani. Insa, vreau sa spun tare, sa se stie, ca oamenii de marketing nu sunt mercenari. Daca ar fi fost sa fim mercenari, sa nu ne pese pentru ce brand, pentru ce piata, pentru ce consumator lucrezi, ar fi fost mult mai usoara alegerea. Oferta e larga, se cauta oameni cu experienta – oameni dedicati, oameni dispusi sa-si piarda zilele si noptile la birou, sa isi lase la o parte viata personala, oameni care sa traiasca pentru brand si companie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related