Pe 31 iulie, la Hilton Garden Inn, Creative MBA-ul de la TheAlternativeSchool prezintă #TheFutureOfCreativity, un eveniment care decantează într-o cheie de business intelligence trendurile globale în branding, marketing & comunicare, în ecoul celei de-a 71-a ediții a Cannes Lions. Evenimentul – o declinare a celor din seria #CannesForClients - este conceput pentru marketeri, brandologi și oameni de agenție pasionați de cultura creativității, interesați să-și stabilească obiectivele strategice pentru un nou an, pornind de la ce mișcă mai nou și mai apetisant în termeni de inovație la scară globală, în marcom.
Fir roșu: Inteligența face diferența
« Inteligența în toate formele ei, de la cea emoțională la cea artificială, va servi de fir roșu pentru prezentări. Reflectorul e setat către cele mai eficiente strategii de creștere a brandurilor care duc la profit, în timp ce generează transformări cu sens în țesătura societății. Da, descoperim cum e posibilă mantra lui win-win-win pe toată linia”, spune Teodora Migdalovici, inițiatoarea programului.
Speakeri & prezentări
”Creative Data în FMCG” | COSTIN BOGDAN, ECD McCann, premiat la Cannes Lions, în 2024, cu Grand Prix la Creative Data, Gold la Direct, Gold la Strategie Creativă, Silver la B2B & Bronz la Creative Effectiveness pentru campaniile Mastercard.
”Cum resetează mentalități PR-ul creativ?” | MONICA CHIRILĂ, Consultant de Comunicare @ Rogalski Damaschin PR & YLDigital2024
”Kindful brands - Despre SDG goals și responsabilitatea dincolo de ipocrizie” | TEODORA MIGDALOVICI, Ambasadoare a Creativității, fondatoarea Thealternativeschool.com.
Cât și cum
Costul unui bilet e de 120 de € + TVA / persoană sau 200 € + TVA / echipă de doi. Cei interesați pot trimite detaliile pentru facturare către Andra Serea, Communication Architect @TheAlternativeSchool, la: [email protected].
Care-s beneficiile?
*Un eveniment bogat în informații de ultimă generație, axat pe înțelegerea profundă a dinamicii contemporane din FMCG & Brand Building, cu declinări în CSR, PR, Creative Data & SoMe.
*Inspirație pentru toți cei care aspiră la recunoaștere internațională, pentru că știu sau învață să crească branduri prospere, cu cap, inimă și caracter.
*O delicioasă seară de networking, alături de elita comunităților de marketing, management de brand și industrii creative.
*Ca întotdeauna, o experiență surprinzătoare pentru palat și papile: luați în calcul "Nasul Contesei" de la Serve, la capitolul Rosé cu temperament românesc, specialitățile de nouă generație la Ursus sau brânzeturile maturate cu trufe, miez de nucă & peperoncino de la Artesana.
*Stare bună cu dress-code: alb, turcoaz și un strop de gold, ca pentru un cocktail de vară, cu români talentați, pe Riviera, în Provence.
Parteneri
Secțiunea CSR este prezentată de Invizibilii.ro, aceeași platformă dedicată comunităților vulnerabile, care a susținut câștigătorii Young Digital în competiția festivalului din acest an. Marketing Insiders Group, Phoenix, WeInvent, Ursus, Hilton Garden Inn, Borsec, Serve și Artesana, adică branduri locale cu anvergură și vocație cosmopolită, se alătură suporterilor evenimentului.
În 2024, Eduard Dică, alternativul român la Roger Hatchuel Academy, a câștigat Silver cu echipa lui – și, pe cale de consecință, îl așteaptă o expediție unică în Arabia Saudită. Filip Gonzacenco, parte din grupul alumnilor de succes ai #TheAlternativeSchool, a câștigat Gold, alături de echipa lui de la Publicis Paris, unde lucrează de ani buni ca Senior Art Director.
De la lansarea sa în 2005, operând pe frecvența implicită a diplomației private, #TheAlternativeSchool a fost catalizatorul creativității românești, oferind o platformă de formare și expresie pentru talentele locale, ca acestea să evolueze, să fie recunoscute, celebrate și integrate firesc în circuitul internațional. Prin traininguri, consultanță, recrutare, programe editoriale dedicate – vezi Ladies First, evenimente și competiții pentru tinerii creativi (Young Lions pentru cei sub 30 de ani, Roger Hatchuel Academy pentru cei sub 25 de ani), Creative MBA-ul de la #TheAlternativeSchool își continuă misiunea de-a conecta vibrație locală inspirată la experiențe globale.
#TeodoraMigdalovici #CostinBogdan #MonicaChirila #Ursus #Serve #Artesana #MIG #WeInvent #Phoenix #CannesLions