[Obsesii part-time] Vlad Lipovanu: Poți studia, poți face note de degustare, dar în cele din urmă pasiunea pentru vin e despre poveștile celor care-l produc, tradițiile și influențele culturale

[Obsesii part-time] Vlad Lipovanu: Poți studia, poți face note de degustare, dar în cele din urmă pasiunea pentru vin e despre poveștile celor care-l produc, tradițiile și influențele culturale

Vlad Lipovanu, Head of Digital WOPA, a transformat pasiunea din afara jobului într-un al doilea job. Fiind vorba despre vin, este oarecum de înțeles. Totul a început în 2012, când un vin luat la întâmplare din magazin i-a declanșat curiozitatea de a afla mai multe despre originea lui. Vlad a urmat cursuri de specializare și degustare, a organizat evenimente culturale în jurul vinului și a lansat platforma IndigeneWines.com, unde cei de afară pot descoperi vinurile din soiurile românești. 

"Chiar dacă este în continuare al doilea job al nostru, ne bucură că în cei șase ani de când am lansat site-ul am livrat vinuri românești în peste 30 de țări, în mare parte din Europa, dar și în țări că Emiratele Arabe Unite, Chile sau Taiwan", spune Vlad.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related