Leo Burnett face publice rezultatele studiului LeoYouth, cercetarea despre stilul de viata al tinerilor din Romania. Potrivit unui comunicat al agentiei, LeoYouth contureaza un portret al generatiei tinere: atitudinea fata de bani, imbracaminte, tehnologie si gadget-uri, advertising, marci si sanatate.
Studiul releva faptul ca 78% dintre tineri considera reclamele din timpul programelor TV enervante, dar 35% obisnuiesc sa discute cu prietenii despre reclamele pe care le vad. 72% dintre ei declara ca prefera mancarurile fast-food, 64% spun ca le place sa se bucure de viata lor fara sa se gandeasca la ce o sa fie in viitor, iar 90% dintre tineri considera ca vor castiga mai mult decat castiga parintii lor.
O implicatie interesanta este ca o parte importanta din viata sociala a tanarului pare sa se mute online, in mediul virtual. Aproape jumatate (45%) au prieteni online, pe care nu i-au cunoscut in viata reala. Un sfert dintre ei acceseaza site-uri de dating, iar 90% folosesc messengerul.