[Obsesii part-time] Alexandra Jianu: Pasiunea pentru mixologie și publicitatea se întâlnesc într-un mod foarte natural. Ambele cer creativitate, atenție la detalii și o bună înțelegere a oamenilor

[Obsesii part-time] Alexandra Jianu: Pasiunea pentru mixologie și publicitatea se întâlnesc într-un mod foarte natural. Ambele cer creativitate, atenție la detalii și o bună înțelegere a oamenilor

Alexandra Jianu, Head of Social Media New Moon, este specialistă în mixuri bune. Atât la job, unde combina creativitatea cu eficiența și gândirea analitică, dar și în afara lui, când își surprinde prietenii și followerii de pe TikTok cu cocktailuri surprinzătoare. În pandemie a devenit barmanul de serviciu al grupului de prieteni, iar apoi și-a dat seama că ar putea să ducă mai departe pasiunea ei pentru mixologie în online. 

"În mixologie, la fel ca în comunicare, este esențial să știi cum să atragi și să impresionezi targetul. De fiecare dată când pregătesc un cocktail, mă gândesc la povestea pe care vreau să o transmit prin gusturi, texturi, culori și prezentare, la fel cum aș face într-o campanie", spune Alexandra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


New Moon

Creative intelligence to unravel brands' digital potential. We combine our digital advertising expertise with human intelligence, so to deploy carefully tailored solutions for your communication needs, brands and... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related