Eu OG. Tu cine? Este un schimb de replici care mi-a ramas intiparit in minte din copilarie, cand nu intelegeam prea multe din legile gravitatiei dar radeam de intamplarile neanderthalian-ului si ale sotiei lui in filmuletul de desene animate. Simplu, firesc si totodata plin de umor si de insemnatate. Ce legatura are acest lucru cu publicitatea? Teoretic, nici una. Practic insa am impresia ca asistam la o noua modalitate de a lega relatii intre un brand si publicul tinta. Si totul incepe cu inceputul. De la salut. De la prezentari Eu Tuborg. Tu cine? Eu verde? Tu ce culoare? Eu transparent. Tu cum? Eu cu dop? Tu cu ce? Si de aici porneste totul. Sau se opreste din start. Pentru ca cine este certat cu verdele, opac si cu gatul gol nu o sa inteleaga niciodata in mod real opusul sau, iar intr-un final, in ciuda oricaror stradanii, doar eu OG si tu "Pe Aproape" vom face un grup strasnic.
Eu Alina. Martin Cine?
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
martin urmeaza cazul norbert aproape punct cu punct in demonstratie.
vedeti si voi care e adevarul. cred ca "amica" nu si-a facut loc in colectia de clipuri iqads. dar poate acum iqads o sa faca rost de ele de la headvertising.
Dar fiti mai atenti la mesajele neintentionate de tipul "numai paranoicii berau Tuborg" sau "daca bei Tuborg tampesti"!
(vezi reclama la rompetrol/petrom - mereu uit - in care l-au pus sa tina in brate cartoane cu mesaje si sa nu clipeasca + o reclama la nu stiu ce banca, la nu stiu ce credit pt casa, in care e incredibil de amarat impreuna cu nevasta-sa)