Exmedico Advertising a castigat pitch-ul pentru campania de comunicare Claritine

Claritine lucreaza anul acesta cu Exmedico Advertising, dupa ce agentia infiintata in 2001 a castigat pitch-ul pentru campania de promovare, se precizeaza intr-un comunicat al agentiei.

Daca pana anul trecut contul Claritine a apartinut unei agentii multinationale, conceptul cu care echipa Exmedico i-a convins pe cei de la Schering-Plough si s-a integrat obiectivelor de promovare anuntate.
Asa a aparut ideea "personajului Claritine" care realizeaza legatura dintre slogan si imaginea cutiei produsului, adaugand valente noi. Cu un capital de notorietate confirmat si asigurat, in 2007, Claritine, astfel personificat, continua sa "Loveasca alergia in plin!". "Ca orice produs care isi confirma standardele de calitate, Claritine a ales golful - mai mult decat un sport, un concept de viata, de atitudine, de abordare. In aer liber, in lupta cu alergenii, Claritine continua sa-si confirme statutul de campion", se spune, in continuare, in comunicat.
Declinarea grafica a conceptului - Golferul Claritine - face apropierea de consumator mai usoara. Tonul campaniei mizeaza pe nota emotional ludica, pentru sensibilizarea consumatorului intr-o maniera cat mai familiara.
Mixul ATL si BTL propus pentru 2007 acopera pozitiile cheie de impact asupra consumatorului, generand mecanisme de comunicare polivalente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related