Reîncepe singurul MBA din România dedicat profesioniștilor din industriile creative. FABIZ lansează o nouă sesiune de înscrieri între 18-22 iulie: doar 30 de locuri disponibile

Reîncepe singurul MBA din România dedicat profesioniștilor din industriile creative. FABIZ lansează o nouă sesiune de înscrieri între 18-22 iulie: doar 30 de locuri disponibile

FABIZ - Facultatea de Administrarea Afacerilor cu Predare în Limbi Străine a ASE-ului, probabil cea mai dinamică facultate din peisajul universitar autohton, continuă programul de MBA, lansat în 2023, adresat profesioniștilor din industriile creative și culturale: MASTER IN BUSINESS ADMINISTRATION IN CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRIES. Înscrierile au loc în perioada 18-22 iulie 2024, iar numărul de locuri este limitat: în total, doar 30 de locuri sunt disponibile pentru înscrierile din acest an, toate cu taxă.

Acest program academic este unic în România, fiind singurul concept care oferă educație de business creativilor. MBA-ul este adaptat nevoilor specifice profesioniștilor activi în industriile creative - de la patrimoniu cultural la artă, muzică, film, publicitate și design.

 

Structura programului MBA: Ce beneficii vor avea studenții 

Structura cursurilor este modulară, cuprinzând 5 module pe semestru, cu testare după fiecare modul încheiat, care permite studenților să aprofundeze cunoștințe esențiale de la personal branding, leadership, team management, dreptul proprietății intelectuale, macroeconomie și bugetare, până la tehnici de vânzare, promovare și utilizarea inteligenței artificiale.

“Considerăm că studenții au nevoie să dezvolte competențe generale de management, mai mult decât cunoștințe specifice unui sector anume din industrie. Traversăm o perioadă în care domeniile creative și culturale se schimbă dramatic. Este important ca studenții să dobândească agilitate și capacitatea de a forma echipe multidisciplinare pentru a elabora noi modele de afaceri. Aceste forme de colaborare și producție de bunuri și servicii trebuie să genereze valoare economică și implicit să sprijine dezvoltarea industriei de profil din România,” subliniază Dalia Bologan, Director de Program.

Programul de tip MBA are o durată de 2 ani, cu două weekenduri de predare pe lună, la care se adaugă 2 vizite de studiu în străinătate. Cursurile sunt organizate în format blended learning, astfel încât studenții să aibă ocazia de a profesa și de a învăța simultan.

Modulele sunt predate de profesorii facultății, împreună cu lectori din străinătate, de la universități și școli de prestigiu din Europa, precum Istituto Europeo di Design din Italia / Roma, Bocconi din Italia / Milano, NOVA din Portugalia / Lisabona, sau Goldsmiths din UK. La cursuri sunt invitați și profesioniști care activează în industria din România, pentru a le împărtăși studenților din experiența proprie.

“Să predau în cadrul acestui program este o experiență care mă stimulează, interacționând cu un grup divers de persoane. Este cadrul ideal pentru generarea de idei care pot fi aplicate în traseul profesional al fiecărui cursant. Apreciez mult nivelul lor de implicare. Pasiunea cu care studenții au înțeles trendurile socio-culturale a demonstrat faptul că au capacitatea să transforme ideile în proiecte de viitor,” spune Prof. Paolo Ferrarini, Visiting Professor, curs Trend Research.

Pe parcursul anilor de studiu, cursanții vor face parte și din comunitatea Bucharest Business School (BBS) și vor avea ocazia să dialogheze cu mediul de afaceri, prin întâlnirile ALUMNI organizate de facultate.

Structura programului este gândită în așa fel încât studenții să poată realiza, la finalul celor 2 ani de studii, un plan propriu de business.

 

Ce avantaje vor avea profesioniștii din industria creative în urma absolvirii programului MBA?

  • Îmbunătățirea gestionării eficiente și evaluării proiectelor
  • Posibilitatea de a oferi consultanță clienților, nu doar servicii creative
  • Înțelegerea mai profundă a mediului de business pentru o comunicare eficientă cu clienții
  • Identificarea oportunităților de afaceri
  • Utilizarea inteligenței artificiale și a bazelor de date

 

Cui se adresează programul. Toate detaliile necesare pentru înscriere

Programul se adresează persoanelor cu vârsta minimă de 25 de ani și o experiență profesională de minimum 3 ani.

Admiterea se face pe baza unui dosar și a unui interviu, ambele desfășurate exclusiv online. Rezultatele finale vor fi anunțate în data de 31 iulie. 

Costul programului este de 2.000 EUR / an, iar taxa se plătește în 4 tranșe. După publicarea rezultatelor admiterii, studenții își pot confirma locul plătind o tranșă parțială în valoare de 1.000 EUR.

Echipa facultății oferă consultanță gratuită candidaților în procesul de întocmire a dosarului și admitere.

Programul, pe scurt: 

Format modular
2 weekenduri de predare pe lună
Profesori internaționali
Guest speakers din industrie
Vizite de studiu internaționale
Dialoguri cu mediul de afaceri
Predare în limba engleză

Partenerii programului:

  • THE INSTITUTE
  • ART SAFARI
  • CASTEL FILM STUDIOS
  • EMAGIC
  • MUZE
  • FRAME FILM
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related