Beiersdorf România își reafirmă angajamentul pentru egalitate, incluziune și respect

Beiersdorf România își reafirmă angajamentul pentru egalitate, incluziune și respect
  • NIVEA, brandul companiei Beiersdorf, continuă să susțină diversitatea și incluziunea în societate, indiferent de tipul de piele, vârstă, gen, religie sau orientare sexuală.
  • Pentru al doilea an consecutiv, brandul NIVEA a fost prezent la Bucharest Pride, cel mai amplu eveniment din România dedicat comunității LGBTQIA+ și aliaților săi, susținând mesajul de acceptare și respect și alăturându-se tematicii ”We are ready”

NIVEA, brandul de renume al companiei Beiersdorf, susține diversitatea și incluziunea în societate și s-a alăturat și anul acesta inițiativei Bucharest Pride.

NIVEA, un brand cu o istorie de peste 100 de ani, promovează la nivel de platformă de brand acceptarea tuturor, indiferent de tipul de piele, vârstă, gen, religie sau orientare sexuală. NIVEA susține autenticitatea și acceptarea, atât în cadrul programelor interne ale companiei reunite sub umbrela #beyou, cât și prin susținerea unor demersuri dedicate diversității și incluziunii la nivel de societate.

NIVEA își propune astfel să sprijine individualitatea și susține că nu contează cine ești, de unde vii sau încotro te îndrepți. Indiferent de alegerile tale, de persoana pe care o iubești, de obiectivele și realizările tale, NIVEA te încurajează să fii autentic - #beyou.

 

NIVEA - partener de încredere al Pride București și în 2024

În linie cu angajamentul NIVEA de a promova valori fundamentale precum respectul, incluziunea și diversitatea, brandul s-a implicat și anul acesta, la nivel local, într-un parteneriat cu Asociația Accept România, în sprijinul Bucharest Pride 2024 și a tematicii sale: “We Are Ready”.

Și în acest an, celebra cremă în cutie albastră a îmbrăcat ambalajul în culorile Pride, ediția specială fiind distribuită sub formă de mostre pentru participanții la eveniment, care au fost invitați să lase mesajele proprii legate de incluziune, într-un spațiu special creat, definit de culorile curcubeului.

Mai mult decât o pată de culoare și bucurie, această ințiativă și-a propus să creeze un cadru suplimentar de exprimare pentru participanții la marș, ca parte a angajamentului continuu pe care NIVEA  l-a luat: de a crea un cadru pentru discuție și de a susține diversitatea, incluziunea și acceptarea în rândul comunității.

NIVEA înseamnă îngrijire și încredere, și credem că îngrijirea nu se referă doar la piele, ci și la respectul și demnitatea fiecărei ființe umane. De aceea, în linie cu valorile de brand, NIVEA a sprijinit Bucharest Pride 2024, și a contribuit în a face ca fiecare persoană să se simtă apreciată și acceptată, indiferent de diferențele individuale.

Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovației în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari și mai importante branduri globale. Manifestând mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related